Ik ben nu bezig met het programma Nlite maar als ik dus Xp pro wil instaleren nadat ik hem heb aangepast met nlite krijg ik seeds dat hij 2 bestanden niet kan vinden namelijk: smsens.sys en aeaudio.sys hoe kan ik dit verhelpen??
Zijn allebei bestanden voor audio.
Heb je soms de audio drivers verwijderd?
edit:
Sowieso vind ik je post eigenlijk erg mager. Geef bijvoorbeeld aan wanneer je de error krijgt, of XP verder normaal boot, wat Windows doet als je de error krijgt, wat er niet werkt, wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen, etc.
edit:
Sowieso vind ik je post eigenlijk erg mager. Geef bijvoorbeeld aan wanneer je de error krijgt, of XP verder normaal boot, wat Windows doet als je de error krijgt, wat er niet werkt, wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen, etc.
[ Voor 62% gewijzigd door rb338 op 28-02-2005 13:52 ]
Ik kijg dit tijdens de installatie en ik heb de drivers van eenw erkende pc gehaald en op flop gezet en dan werkt het wel en ik heb ze niet verwijderd.rb338 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:51:
Zijn allebei bestanden voor audio.
edit:
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 13:58 ]
wowie, dit is niet de manier waarop we graag zien dat je topics start; sowieso is je probleem redelijk eenvoudig op te lossen; enable alles via NLite, en disable het daarna stuk-voor-stuk totdat je het probleem weer hebt. Niet zo lastig volgens mij
Probeer het zelf eerste eens op te losen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()