Vorige week (21-2 t/m 26-2) ben ik naar Stockholm geweest met een maat van me, om 2 vrienden te bezoeken die daar al liftende via Polen zijn beland en nu in een theater werken.
Enkele dagen voordat ik wegging heb ik de Canon S60 gekocht, inclusief zo'n tafelstatiefje, dat verrassend handig is, en vaak is gebruikt. Ik had dus nog niet al te veel ervaring met het toestel, maar ben toch erg tevreden met het resultaat. Hiervoor had ik een simpele analoge compactcamera, maar heb ook wel redelijk vaak gespeeld met de analoge spiegelreflex van m'n ouders.

1] 1/800 sec f/2.8

2] 1.6 sec f/4.0

3] 15 sec f/8.0

4] 10 sec f/8.0

5] 15 sec f/8.0

6] 6 sec f/5.0

7] 2 sec f/5.0
8] 4 sec f/8.0
9] 1/3 sec f/2.8
Alle foto's zijn gecropped en (m.u.v. de laatste 2) bewerkt in Photoshop (levels en contrast/brightness). Klik voor grote versie. Hier staat de rest v/d foto's trouwens.
Graag commentaar / tips, eventueel ook op foto's van de site
Enkele dagen voordat ik wegging heb ik de Canon S60 gekocht, inclusief zo'n tafelstatiefje, dat verrassend handig is, en vaak is gebruikt. Ik had dus nog niet al te veel ervaring met het toestel, maar ben toch erg tevreden met het resultaat. Hiervoor had ik een simpele analoge compactcamera, maar heb ook wel redelijk vaak gespeeld met de analoge spiegelreflex van m'n ouders.

1] 1/800 sec f/2.8

2] 1.6 sec f/4.0

3] 15 sec f/8.0

4] 10 sec f/8.0

5] 15 sec f/8.0

6] 6 sec f/5.0

7] 2 sec f/5.0

Alle foto's zijn gecropped en (m.u.v. de laatste 2) bewerkt in Photoshop (levels en contrast/brightness). Klik voor grote versie. Hier staat de rest v/d foto's trouwens.
Graag commentaar / tips, eventueel ook op foto's van de site