[Win2KS] mapstructuur incl NTFS/share rechten documenteren *

Pagina: 1
Acties:

• pizzaboertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-08 15:15
Ik heb zojuist de opdracht gekregen om van een 10 tal servers de mappenstructuur incl. (ntfs/share) rechten te documenteren. Aangezien het hier om honderden mappen gaat was ik eigenlijk benieuwd of hier leuke/goede tools voor zijn die dit voor mij op een eenvoudige manier kunnen doen.

Ik heb natuurlijk al de got search gebruikt en de FAQ en google goed door gepluist. Nu was de enigste tool die ik kon vinden Treeview. Maar treeview kan niet de ntfs rechten documenteren.

Kan iemand mij een beetje op weg helpen ? Het gaat om een mappenstructuur op windows 2000.

Kan een modje mijn titel wijzigen, er is namelijk iets fout gegaan volgens mij bij het verzenden.

[ Voor 9% gewijzigd door pizzaboertje op 28-02-2005 13:42 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titelfix + move Windows Operating Systems > Software Algemeen. Alleen maar een titeltag is onduidelijk en het probleem heeft an sich niks met Windows te maken, maar met het feit dat je de juiste software ervoor niet kunt vinden ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

AccessEnum :? En wat zou je graag willen dat je topictitel wordt? Maak even een TopicReport aan :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-08 14:04

Coach4All

I'm a Coach 4 All

In TreesizePro bij Details de Permissions aanzetten.....

Kun je ook nog leuk naar excel gooien.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---