Ik merk op dat er de laatste tijd postings op tweakers.net steeds achtelijker worden beoordeeld. Reacties die het niet verdienen worden beloond met -1, en reacties waarbij een open deurtje wordt ingetrapt met 2 zinnen ontvangen zonder problemen +3 of nog erger +4.
Ik plaatste bijvoorbeeld de volgende reactie in de Mozilla thread tbv marktaandeel:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1249687
Ik heb nu niet 123 diverse reacties bij de hand, maar ik kwam zelfde soort beoordelingen tegen in andere draadjes waarvan ik zelf zoiets had van "waar slaat dit op" ik meen dat ze van sdvmeer waren, die uitgebreid ging onderbouwen en zonder pardon diverse -1's kreeg. Ik weet ook niet of hier op gecontroleerd kan worden, of dat het wordt gezien dat de penalty ratio voldoende is, maar het lijkt steeds erger te worden.
Ik plaatste bijvoorbeeld de volgende reactie in de Mozilla thread tbv marktaandeel:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1249687
Nu kun je het er eens of niet mee eens zijn, maar een beoordeling van "overbodig" dat volg ik even niet.Wat ik ook regelmatig merk is dat mensen Internet Explorer toch prettiger vinden werken, het is de vorm/layout look n feel van de interface. Er zit iets in wat Mozilla browsers niet hebben.
Ik vind het zelf ook, de IE browser voelt gewoon anders aan, en wellicht is dat omdat je er zo gewend aan bent maar het zou een idee kunnen zijn voor de Mozilla group om eens te kijken naar deze punten, en te bedenken hoe je daar op in kunt spelen.
Zorg er bijvoorbeeld voor dat de address bar niet meer naast de buttons staat maar er onder, net als IE. Dat zou al heel veel schelen. Zorg voor consistente icons voor Windows XP overeenkomstig met Windows XP icon guidelines.
Ik heb nu niet 123 diverse reacties bij de hand, maar ik kwam zelfde soort beoordelingen tegen in andere draadjes waarvan ik zelf zoiets had van "waar slaat dit op" ik meen dat ze van sdvmeer waren, die uitgebreid ging onderbouwen en zonder pardon diverse -1's kreeg. Ik weet ook niet of hier op gecontroleerd kan worden, of dat het wordt gezien dat de penalty ratio voldoende is, maar het lijkt steeds erger te worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 13:20 ]