Toon posts:

Vreemde moderaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik merk op dat er de laatste tijd postings op tweakers.net steeds achtelijker worden beoordeeld. Reacties die het niet verdienen worden beloond met -1, en reacties waarbij een open deurtje wordt ingetrapt met 2 zinnen ontvangen zonder problemen +3 of nog erger +4.

Ik plaatste bijvoorbeeld de volgende reactie in de Mozilla thread tbv marktaandeel:

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1249687
Wat ik ook regelmatig merk is dat mensen Internet Explorer toch prettiger vinden werken, het is de vorm/layout look n feel van de interface. Er zit iets in wat Mozilla browsers niet hebben.

Ik vind het zelf ook, de IE browser voelt gewoon anders aan, en wellicht is dat omdat je er zo gewend aan bent maar het zou een idee kunnen zijn voor de Mozilla group om eens te kijken naar deze punten, en te bedenken hoe je daar op in kunt spelen.

Zorg er bijvoorbeeld voor dat de address bar niet meer naast de buttons staat maar er onder, net als IE. Dat zou al heel veel schelen. Zorg voor consistente icons voor Windows XP overeenkomstig met Windows XP icon guidelines.
Nu kun je het er eens of niet mee eens zijn, maar een beoordeling van "overbodig" dat volg ik even niet.

Ik heb nu niet 123 diverse reacties bij de hand, maar ik kwam zelfde soort beoordelingen tegen in andere draadjes waarvan ik zelf zoiets had van "waar slaat dit op" ik meen dat ze van sdvmeer waren, die uitgebreid ging onderbouwen en zonder pardon diverse -1's kreeg. Ik weet ook niet of hier op gecontroleerd kan worden, of dat het wordt gezien dat de penalty ratio voldoende is, maar het lijkt steeds erger te worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Wat betreft jouw reactie: Hoe IE en FF aanvoelen is imho in een nieuwspost die over 'Groei gebruik Mozilla Firefox laat daling zien' off-topic.

Overigens ben je zeker niet de enige die inhoudelijk over FF reageert en het draadje is idd volledig scheef getrokken.
Wat te denken van:
Gepost door darulez - maandag 28 februari 2005 - 11:15 Score: 3 (Inzichtvol)
Ik gebruik gewoon de NL versie van Firefox 1.0.1. Dus met die talen komt het wel goed.
+3 inzichtvol? 8)7
0 offtopic lijkt mij passender, en zo staan er nog veel meer :|.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
botoo schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:42:
Wat betreft jouw reactie: Hoe IE en FF aanvoelen is imho in een nieuwspost die over 'Groei gebruik Mozilla Firefox laat daling zien' off-topic.
Nee want ik geef aan waardoor die daling mogelijk zou worden kunnen veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Zonder hier een wellus/nietus van te maken, imho maak je niet duidelijk dat je look&feel als mogelijke oorzaak voor een daling, maar misschien komt dat ik teveel ruis ontvang door de andere offtopic reacties.

Ik heb er n.a.v. je (korte) uitleg een regulier puntje bijgedaan :).

De rest van het draadje heeft nog steeds dringend het modleger nodig.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Thanks G33rt, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 0 moderatorpunten over.
Damnit, zo'n LM-zak was in het verleden toch wel handig voor dit soort bitchdraadjes, nu moet ik mn F5 knop weer door de mangel halen en wachten op nieuwe punten 8)7

In ieder geval heb ik geprobeerd het wat te fixen door de ergste aan te pakken, maar er is geen beginnen aan. De moderaties prijzen Firefox weer de hemel in. Het PM-team zal morgen als niemand er meer regulier kan modden moeten gaan hakken, deze klerezooi wil je niet als reacties hebben lijkt me.

[ Voor 38% gewijzigd door G33rt op 28-02-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

G33rt schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:31:
Het PM-team zal morgen als niemand er meer regulier kan modden moeten gaan hakken, deze klerezooi wil je niet als reacties hebben lijkt me.
So true :|

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
* G33rt aait botoo, het komt allemaal wel goed joh :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium ook eens langsgelopen om de vele handen wat meer cachet te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Enjoy! Het is echt raak vanavond, iemand heeft daar met overbodigs zitten strooien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Deze is ook raar http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1246088
wordt getrolt en staat op 0 gemodereerd, als een PM iets doet aan de tag, dan kan ik dat toch zien?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Hij is niet ge-PMd. De tag troll komt alleen maar te voorschijn als hij minstens twee maal wordt gegeven en hier is dat maar één keer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

polaris schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:46:
Hij is niet ge-PMd. De tag troll komt alleen maar te voorschijn als hij minstens twee maal wordt gegeven en hier is dat maar één keer gebeurd.
ok, thx
tis trouwens geen troll volgens mij :Y)

edit: wauw wat een service, mijn complimenten.

[ Voor 16% gewijzigd door Spice op 01-03-2005 15:04 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Spice schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:53:
[...]

ok, thx
tis trouwens geen troll volgens mij :Y)
Wat weet jij daar nu van? :P ;)
:Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Wat weet jij daar nu van?
Ehm dook ik vroeger niet regelmatig in 1 of andere modderpoel? Of was dat toch iemand anders? :P

Pagina: 1