Toon posts:

Draadloos netwerk instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem met het instellen van mijn draadloos netwerk.
Ik heb een Asus WL-500g.
Deze is gisteren ge-reset en nu krijg ik mijn draadloos netwerk niet meer aan de praat.
Ik heb op de router de SSID een naam gegeven en alle beveiliging wat betreft het draadloos netwerk uitgezet, maar ik kan op mijn laptop (met ingebouwd draadloos) het netwerk niet vinden.
Het wordt ook niet weergegeven in het schermpje met beschikbare netwerken.
Op school wordt het schoolnetwerk daar wel weergegeven, dus het ligt niet aan de laptop.

Kan iemand mij helpen met het instellen van het draadloos netwerk?
Of wil iemand zo vriendelijk zijn om zijn instellingen aan mij door te geven, zodat ik die bij mij thuis kan proberen?
Je kunt me eventueel ook de instellingen mailen (SilverLion@teamcoldfusion.nl)

Wanneer ik een kabel aansluit aan de router krijg ik wel verbinding met i-net e.d.
Voor als het relevant is: we hebben een ADSL verbinding via de ISDN-lijn. En een modem van KPN.

• -OPTICAL-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-03 23:01
Kijk eens op www.chupa.nl. Dit forum is speciaal gemaakt voor de wireless producten van Asus.

Verwijderd

ik snap je niet?

wat heb je nou gereset? je pc kaart? je accespoint? of je modem?

ik ga ervanuit je accespoint. check the manual voor jou type netwerk, en dan weet je wat je moet instellen

Verwijderd

Topicstarter
Het accespoint is gereset.

En ik kom er met de manual niet echt uit hoe en wat ik nu alles moet instellen.

Verwijderd

Staat het SSID broadcast toevallig uit?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben alle opties van het AP nagegaan, maar ik kan deze optie er niet in terug vinden.
Waar kan ik dit instellen?

edit: het is me gelukt :D
Heb weer fatsoenlijke verbinding...
thnx voor de link :D

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 21:38 ]

Verwijderd

Hallo, ik heb ook een draadloos netwerk, een Asus wl-520g. ik heb dit probleem ook gehad. volgensmij werkt mijn netwerk precies het zelfde als het jouwe met het instellen. je moet daan het progammatje EZsetup starten en dan spreekt het voor zich

Groeten, Nick

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:20

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik denk dat een topic van ruim 2 jaar gelden ondertussen wel opgelost is.. denk je niet ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.