Als je met Windows MCE gaat experimenteren, hoort daar natuurlijk een afstandbediening bij. Nu heb ik, in plaats van die grote lelijke afstandbediening, een klein compact dingetje weten te regelen.
Probleem daarbij is dat er geen IR receiver bij zat. Nu kun je die gewoon kopen en op je kast leggen, maar dat kan natuurlijk echt niet
qua uiterlijk dan. Mijn idee is dus om zo'n ding in een van m'n 3,5" slots netjes weg te werken. Ik gebruik er maar eentje van (card-reader), heb er nog 2 plekjes over en door het gebruik van die card-reader nu ook een stukje aluminium over om gaten in te maken en mee te knutselen.
Ik heb een Lian-Li case die redelijk stealthy is geworden (overal netjes afdekplaatjes etc. voor), en dat idee wil ik graag met die receiver doorzetten. Technisch ben ik niet zo'n held, maar proberen kan altijd
Raden jullie me aan om zelf een receiver-zelfbouw-pakketje te halen en te gaan solderen, of is het in dit geval netter/mooier om een bestaande USB-receiver te kopen en die uit elkaar te halen?
Het voordeel van het laatste is iig dat er een goede connector aan zit en dat ik geen risico loop dat ik de boel opvblaas
Maar ja, dan moet zoiets natuurlijk wel netjes passen.
Probleem daarbij is dat er geen IR receiver bij zat. Nu kun je die gewoon kopen en op je kast leggen, maar dat kan natuurlijk echt niet
Ik heb een Lian-Li case die redelijk stealthy is geworden (overal netjes afdekplaatjes etc. voor), en dat idee wil ik graag met die receiver doorzetten. Technisch ben ik niet zo'n held, maar proberen kan altijd
Het voordeel van het laatste is iig dat er een goede connector aan zit en dat ik geen risico loop dat ik de boel opvblaas
[ Voor 3% gewijzigd door Kaastosti op 28-02-2005 13:01 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.