Toon posts:

Probleem toetsenbord laptop Dell Latitude CPx

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het toetsenbord van mijn Dell Latitude CPx. De volgende toetsen werken namelijk niet meer : , k i 8

Deze zitten schuin onder elkaar en ik denk dus ook dat er ergens een contactje los zit. Weet iemand hoe ik het hele toetsenbord er uit kan wippen om hier naar te kijken? Of moet ie naar een winkel toe? Wat kost het me dan ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:43

E-Vix

Nu met sneeuw!

Neem contact op met Dell. Als hij nog in de garantie zit dan wordt als het goed is het toetsenbord kostenloos vervangen. Buiten de garantie kunnen ze volgens mij je in ieder geval vertellen wat een los toetsenbord kost en hoe je de oude er uit moet zien te krijgen. Meestal moeten er aan de onderkant van de laptop één of meerdere schroefjes losgemaakt worden waarna het toetsenbord er uitgewipt kan worden. Als je een beetje handig bent dan zou je gewoon voorzichtig met het demonteren van de laptop kunnen beginnen. Gewoon alle schroefjes die je tegenkomt losdraaien, goed lettend op de lengte van de schroefjes (een enkele keer wil het nog wel eens voorkomen dat er ergens een langer of korter schroefje in zit).
Een los contactje zal het niet zijn. Dit lijkt meer op een breuk in de flexibele printplaat waar een toetsenbord van gemaakt is. Als het een los contactje zou zijn geweest dan zouden veel meer toetsen het niet meer moeten doen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:49
Ik heb hetzelfde probleem.

Bij mij helpt even met beleid er op slaan.