Sinds gisteren ben ik ook eens aan het proberen geslagen met Windows MCE. Installatie ging voorspoedig, alle nodige software geinstalleerd en de XP-kant van het OS draait prima.
Toen kwam het configureren van het MCE-gedeelte, wat een heel stuk gewoon goed ging. Nu kom ik echter bij de speakers, waar dat ding steevast terugcrashed naar de desktop nadat ik op de 'Test' knop heb gedrukt.
Ik heb quadraphonic speakers, dus eigenlijk een beetje een wanabe 5.1 set
Het maakt echter niet uit of ik opgeef dat ik 2 speakers heb of dat het een 5.1 setje is, de crash is niet omheen te komen. Het systeem draait verder wel door, alleen het MCE gebeuren stopt er mee.
Alle apparaten zijn goed geinstalleerd, er zijn geen errors in het overzicht en het werkt ook gewoon goed. Geen idee waar dit aan zou kunnen liggen...
Toen kwam het configureren van het MCE-gedeelte, wat een heel stuk gewoon goed ging. Nu kom ik echter bij de speakers, waar dat ding steevast terugcrashed naar de desktop nadat ik op de 'Test' knop heb gedrukt.
Ik heb quadraphonic speakers, dus eigenlijk een beetje een wanabe 5.1 set
Alle apparaten zijn goed geinstalleerd, er zijn geen errors in het overzicht en het werkt ook gewoon goed. Geen idee waar dit aan zou kunnen liggen...
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.