[3d] Hoe ziet een distributie punt van 't leger d'r uit?

Pagina: 1
Acties:

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

Topicstarter
Beste forumbewoners,

Ik moet een weinig creatief zijn vandaag met het fabrieken van een distributiepunt van het leger. (nederlands, amerikaans, dat doet er niet toe.. maar 't liefst duits)

Het gaat hier om een low-poly model van een opslagplaats voor allerlei goederen van het leger. (beetje textures plakken, gebouwtjes modellen en een paar hekken en vrachtwagens met army-textures gaat nog wel, 't gaat me alleen om de layout)

Nou vroeg ik me af, gezien mijn totale onwetenheid m.b.t. de layout van zo'n basis, of iemand hier toevallig d'r iets meer van af weet en mij eventueel wat pointers zou willen geven.

Mocht ik iets moois hebben gemaakt, dan zal ik dat hier zeker posten.

ps: ik belief geen echte plattegronden van een legerbasis.. een fictieve basis is prima, al wat 't maar om allerlei geneuzel van de AIVD achterwege te laten :)

[ Voor 13% gewijzigd door cappie op 28-02-2005 10:56 ]

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 12:20

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• cappie

cappie

all lowercase

Topicstarter
Dat is natuurlijk een erg goedkoop antwoord, uiteraard heb ik google al geprobeerd.. maar helaas; to no avail. Daar heb ik niks kunnen vinden waar ik iets mee kon.. (foto's van enkele voertuigen, wat 3D screenshots van een TE low detail legerbasis).. Ik ben echt op zoek naar mensen die me kunnen vertellen wat je daar allemaal zoal kan aantreffen.

[ Voor 13% gewijzigd door cappie op 28-02-2005 11:23 ]

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 12:20
cappie schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:20:
[...]

Dat is natuurlijk een erg goedkoop antwoord, uiteraard heb ik google al geprobeerd.. maar helaas; to no avail. Daar heb ik niks kunnen vinden waar ik iets mee kon.. (foto's van enkele voertuigen, wat 3D screenshots van een TE low detail legerbasis).. Ik ben echt op zoek naar mensen die me kunnen vertellen wat je daar allemaal zoal kan aantreffen.
Tja, goedkoop of niet, google is nog altijd een goede optie.
Aangezien foto´s maken van een legerbasis vaak verboden is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• cappie

cappie

all lowercase

Topicstarter
FragNeck schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:59:
[...]

Tja, goedkoop of niet, google is nog altijd een goede optie.
Aangezien foto´s maken van een legerbasis vaak verboden is.
True.. maar om maar even weer on-topic te gaan: ik heb nogsteeds geen idee wat ik op zo'n basis kan aantreffen, vandaar dat ik hoopte dat hier mensen die in het leger 'hebben gediend'/'dienen' me wat info kunnen geven over wat je daar zoal tegenkomt.

Verwijderd

Ik heb geen verstand van het leger maar ik vroeg me af of bepaalde spellen geen goede zoekingang bieden?

Wellicht dat screenshots van legerbases in bepaalde tactische first person shooters info bieden. Het gaat er dan wellicht ook niet in de 1e plaats om of het 'realistisch' is maar of een leek (de gamer, jouw publiek) het meteen ziet als 'legerbasis'.

Hoe realistisch het moet zijn moet je natuurlijk zelf inschatten.

• cappie

cappie

all lowercase

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:31:
Ik heb geen verstand van het leger maar ik vroeg me af of bepaalde spellen geen goede zoekingang bieden?

Wellicht dat screenshots van legerbases in bepaalde tactische first person shooters info bieden. Het gaat er dan wellicht ook niet in de 1e plaats om of het 'realistisch' is maar of een leek (de gamer, jouw publiek) het meteen ziet als 'legerbasis'.

Hoe realistisch het moet zijn moet je natuurlijk zelf inschatten.
Mijn publiek is niet 'de gamer' eerder de legerpief :)

Het is voor een virtual reality 3d model van een omgeving.. maargoed.. ik klus nu al effe snel wat in elkaar.

Verwijderd

Die gaat vast wel op details letten ja.

Een paar van die halfronde glofplaten vliegtuighangar-achtige dingen, dat doet het vast wel goed. :)
Pagina: 1