wat is de maximale snelheid van de P3 kaimath core. ik dacht 600 Mhz omdat hij is afgeleid van de deshutescore . weet iemand dit met zekerheid te zeggen ??
600 Mhz, tenminste in de reguliere verkoop...
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
600MHz is wel de snelste versie die Intel heeft uitgebracht, maar er zijn mensen die hun P3 600 (Katmai:)) op 800+ MHz hebben gekregen...met extreme cooling natuurlijk.(www.overclockers.com)
700 moet wel haalbaar zijn denk ik...
Sc:+:+t
Verwijderd
800+ niet echt realistisch hoor.... ik heb hem ook gehad en reken er maar niet op dat je hoger komt dan de 700....Op zondag 07 januari 2001 23:21 schreef ScOOt het volgende:
600MHz is wel de snelste versie die Intel heeft uitgebracht, maar er zijn mensen die hun P3 600 (Katmai:)) op 800+ MHz hebben gekregen...met extreme cooling natuurlijk.(www.overclockers.com)
Ik heb me Katmai 500 op 750MHz gehad retestabiel 
ps: Dit na uitschakeling van level 2 cache anders kwam ie maar tot 620MHz
Die-hard Brexiteer
Hier draait een 550@616 met 2 fans > als hij hoger gaat trekt'ie volgens mij te veel stroom....47 watt heeft'ie nu al nodig....
Verwijderd
is het nou klamath of katmai..
Klamat was de 1e PII; die con max 333 MHZ.
Katmai is de volgende core; die kon tot 600
Dechutes was de 100 MHZ PII / PIII
verder ben ik ff kwijt !!
Klamat was de 1e PII; die con max 333 MHZ.
Katmai is de volgende core; die kon tot 600
Dechutes was de 100 MHZ PII / PIII
verder ben ik ff kwijt !!
nee je haalt het door elkaar ik had de katmai even verkeerd genoemd
de deshutes is er alleen in de p2 en in de celeron1 alleen heet hij dan mendocino
de katmai is daar van afgeleid.
de deshutes is er alleen in de p2 en in de celeron1 alleen heet hij dan mendocino
de katmai is daar van afgeleid.
Verwijderd
uh wat heb je daar aan? performance ligt nog steeds een stuk lager hoor...Op maandag 08 januari 2001 00:35 schreef BeyondHorizon het volgende:
Ik heb me Katmai 500 op 750MHz gehad retestabiel
Is toch best wel snel zo'n celeron 750 met uitgeschakelde Level2 cache? (Dat is het dan inweze)
Pagina: 1