Toon posts:

TOMTOM MOBILE herkent geen BeneluxMap

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem waar ik niet uit kom en nergens in het forum op tweakers wordt over dit probleem duidelijk antwoord gegeven. (Meerdere mensen hebben dit probleem)

Het probleem luidt als volgt:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb 4 mappen van tomtom mobile: Benelux Navigator Map, TomTom, TTMobile en 2577.

De mappen staan op een mmc kaart van 256mb in de root, behalve de TTMobile map, want die staat
onder system-->apps\

**Nu start ik TomTom op mijn nokia 6600 en vervolgens geeft die deze melding:

>>>>Geen kaarten gevonden!<<<<<<

De bestanden zijn via nokia pc suite op de mmc kaart gezet.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wie kan mij voor altijd uit de brand helpen? ;(

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je moet de kaarten installeren via de TomTom installer, niet gewoon kopieeren naar de root van de MMC kaart.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Stom dat ik daar niet aan gedacht had.

Bedankt voor je tip

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-02 18:25

404error

Page Not Found

Dit staat al vaker uitgelegd in het TomTom Mobile topic. Het ligt niet aan de installer zoals hierboven gezegd wordt, maar aan Nokia PC-suite. Probeer het eens met een kaartlezertje op je SD/MMC te zetten.

Dit topic kan dicht....

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
404error schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:09:
Dit staat al vaker uitgelegd in het TomTom Mobile topic. Het ligt niet aan de installer zoals hierboven gezegd wordt, maar aan Nokia PC-suite. Probeer het eens met een kaartlezertje op je SD/MMC te zetten.

Dit topic kan dicht....
Ehm, maar als je gewoon de bestanden vanaf een CD naar een MMC kopieert werkt het niet, als je installeert komen er toch hele andere bestanden in de directory te staan? In ieder geval bij mij wel, nadat ik in de TT3 installer voor installeer gekozen had werkten de kaarten prima.

Misschien zit er verschil in de verschillende kaartbestanden?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-02 18:25

404error

Page Not Found

Vanaf de Cd via het menu op een lokale map op je PC kopieeren en dan met een kaartlezertje op je MMC zetten...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Pagina: 1