Toon posts:

Epox of Asus

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb even een beetje advies nodig.
Ik ben op zoek naar een goed mobo socket 754. Ik heb een 3700+ cpu en 1024 Mb corsair geheugen. Volgende mobo's gehad: Biostar, gigabyte K8NS pro en een MSI neo platinum, waarvan de biostar nog het langst (maar daar kom geen 3700+ op draaien). Gigabyte stopte er tijdens een keer opstarten zomaar mee? Ander mobootje de MSI, draait ook niet echt super ; instabiel en steeds verschillende temperatuur weergaves dus deze gaat ook terug.
Nu zit ik te twijfelen over een EPOX of een Asus mobo, kan mij iemand een goed advies geven. 8)7

Verwijderd

Waarom niet ECS of Asrock?

m.a.w. je weet dat dit soort topics niet worden gewaardeerd, dus vrees dat er heel snel een slotje gaat volgen..

Modbreak:Dat mag wel wat subtieler.

[ Voor 14% gewijzigd door BalusC op 28-02-2005 10:54 ]

Verwijderd

koop ze allebij

ben je nou een tweakerT of niet? zoek t zelf uit

Modbreak:Dat mag wel wat subtieler.

[ Voor 25% gewijzigd door BalusC op 28-02-2005 10:54 ]

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-07 11:23
heb zelf een epox, bevalt me goed.
voordat je zo'n post opent, wil je dan gewoon ff zelf research doen? genoeg over die merken te vinden.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de aardige reakties,

Hebben jullie dan nooit es ff dat je het niet meer weet nadat je verschillende onderdelen 3 of 4 keer hebt vervangen. D8 dat het er wel anders aan toe ging hier

Mzzlsss

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:29:

Hebben jullie dan nooit es ff dat je het niet meer weet nadat je verschillende onderdelen 3 of 4 keer hebt vervangen. D8 dat het er wel anders aan toe ging hier

Mzzlsss
Eigenlijk niet nee. :)

Het lezen van reviews en topics waar problemen aan met een bepaald merk/type moederbord aan de orde komt geeft je veel meer informatie dan de persoonlijke mening van een poster.

Kwestie van je huiswerk maken en zélf een keuze bepalen. Tenslotte ben jij degene die het geld gaat uitgeven.

Veel succes met de aanschaf van een ASUS. :)

ARME AOW’er

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:29:

Mzzlsss
Wat wil je voor advies dan? We kunnen hier op z'n hoogst vertellen aan je wat voor mobo we zelf hebben en of we daar tevreden mee zijn. Dit is echter niet echt waardevolle info omdat er van elk merk weleens een bordje stuk kan gaan.

Reviews lezen is echt het beste advies.

Systeem | Strava

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, we kunnen je wel over de steep trekken. Er zijn Tweakers die positieve ervaringen hebben met EPoX danwel Asus. Ze zullen deze dan ook aanprijzen. Maar er zijn ook Tweakers die negatieve ervaringen hebben met diezelfde borden. Ze zullen deze afraden. Dan schiet je ook niet echt op ;) Natuurlijk kun je het aantal reacties tellen en afwegen. Maar da's ook niet echt representatief, aangezien Asus zo'n beetje het meestverkochte merk is.

Kijk gewoon naar de features, prijzen, ervaringen@GoT, reviews, etcetera en maak uiteindelijk je keuze. Zie ook de FAQ van dit subforum: Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.