Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Ik heb geen muis 8x laten klikken optie kunnen vinden en de rest van de opties lijkt normaal. Drivers opnieuw installeren werkt zo te merken ook niet.Zephyer schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:09:
- Muisinstelligen reeds bekeken in je config scherm ?
- drivertjes opnieuw geinstalleerd ?
Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed
Dat het net op het punt blijft hangen waar die aan en uitgaat? Hoe oud is de muis?
want dan zou het ook nog ouderdom kunnen zijn.
Het probleem is niet constant en ik heb alleen nog maar zo'n antiek vierkante muis en daar computer ik niet echt lekker mee.h.edink schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:23:
andere muis al geprobeerd - muis half overleden?
De muis is nu een paar maanden oud. Is wel intensief gebruikt (verf is eraf gesletenErikCornelissen schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:28:
Is het niet zo dat het schakelaartje van de muisknop blijft hangen?
Dat het net op het punt blijft hangen waar die aan en uitgaat? Hoe oud is de muis?
want dan zou het ook nog ouderdom kunnen zijn.
Verwijderd
probleem dan verholpen?
- u heeft zelf uw antwoord.
en tja Sweex?
Een Mx510 is waarschijnlijk idd erg aan te raden . Ik heb altijd Mx500's gebruikt, zowel thuis als op mijn werk en nog nooit problemen mee gehad..
[ Voor 27% gewijzigd door Pakjebakmeel op 28-02-2005 14:48 ]
Heb de mijne op de HCC beurs gekocht en wil echt niet meer anders! Had eerst een simpele logitech muis, lekker muisje. Echter de 510 is hemels
Je zal er iig geen miskoop aan begaan!
idd, in mijn CS-jaren schoot ik een elcheapo-muis (300 franksmuis) in 6 weken kapot en ik betaal dus om de 6 weken 300franken, dan heb ik eens een Genius Netscroll+ (700 franksmuis) gekocht en die heeft minstens 2 jaar UT/CS overleeft. Hier is een dure muis duidelijk goedkoper.Pakjebakmeel schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:47:
Goedkoop is vaak idd duurkoop omdat het toch stuk gaat / slecht functioneert. Ik koop zowieso NOOIT sweex/trust/sitecom etc... Dan maar iets meer investeren, wat volgens mij na enige tijd zelf goedkoper uitvalt
Wedden dat ik een Sweex-muis ook in 6 weken kapot kan schieten in CS/ET?
Genius 7,5 euro muisjes zijn goed voor normaal kantoorgebruik, lager dan dit ga je nooit (deze muizen overleven ook mijn gamegedrag). Logitech MX300 is de minimum muis voor een gamer, lager dan dit ga je niet.
[ Voor 23% gewijzigd door rapture op 28-02-2005 15:23 ]
Ik heb anders ook een hele tijd met een standaard optische muis van Logitech gegamed. Ding doet het nog steeds. Dan weet ik niet hoe jij met een muis omgaatrapture schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:18:
[...]
Genius 7,5 euro muisjes zijn goed voor normaal kantoorgebruik, lager dan dit ga je nooit (deze muizen overleven ook mijn gamegedrag). Logitech MX300 is de minimum muis voor een gamer, lager dan dit ga je niet.
Als je te snel beweegt met een "gewone optische muis", dan kan je naar boven kijken en oneindig snel rondjes draaien. Daarom zweerden vroeger sommigen bij een Boomslang met ballen, de dual optical (2 sensors) van Logitech was vroeger de oplossing voor gamers met snelle muisbewegingen. De MX serie heeft zulke goeie sensor, zodat er niet meer 2 nodig zijn.LifeTecH schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:33:
[...]
Ik heb anders ook een hele tijd met een standaard optische muis van Logitech gegamed. Ding doet het nog steeds. Dan weet ik niet hoe jij met een muis omgaat
[ Voor 6% gewijzigd door rapture op 28-02-2005 15:45 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Pakjebakmeel op 28-02-2005 15:46 ]