Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

FAX nummer klantenservice t-mobile

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IVM een opzegbrief voor t-mobile ben ik opzoek naar hun fax nummer.
Ik heb al gebeld met de klantenservice, echter in verband met een storing aan hun apparatuur kunnen ze me dat nummer nu even niet geven. :( Probleem is dat ik vandaag te brief naar hun toe moet hebben gefaxt.
Somebody help meeee

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:59
Site ofzo?
Er moet wel genoeg contact info op staa.

Ligt ook een beetje aan jezelf, als jij die brief vandaag weg had moeten doen, deed het dan gister ofzo, en neit alles op het laatste moment. Verder ligt ook de fout bij hun: Als jij straks je abbo niet op kan zeggen omdat HUN apparatuur niet werkt, tja...

Welke apparatuur werkt niet?
Het fax apparaat: kan je nog wel het nr kirjgen, maar dan zal je niet kunnen faxen...
De apparatuur om het nr op te zoeken: Lame excuus, iemand weet dat nr toch wel, is toch wel een centrale melding van ergens?

[ Voor 29% gewijzigd door enira op 28-02-2005 09:50 . Reden: Stukje erbij ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Verwijderd

Topicstarter
site bekeken, daar kon ik hem niet vinden. Dus zal vanmiddag nogmaals met de klantenservice bellen.
Ik zou het van het weekend geregeld hebben, eigenlijk icm de aanschaf van een nieuwe telefoon en een nieuw abo, kon alleen geen toestel vinden dat aan mijn wensen voldeed. Dus zal ik hem eerst maar even afzeggen zonder een nieuwe abo aan te vragen.

NVM Collega van mij had hem nog liggen :-)
31(0)703055734

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 09:55 ]