Toon posts:

[IE] Autoaanvullen: delete werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Autoaanvullen vind ik op zich ideaal voor IE maar soms heb je wel eens een link die je liever kwijt bent. Nu lees ik overal dat je dan gewoon met de pijltjes of muis naar de betreffende link in het lijstje moet gaan dat IE tevoorschijn tovert zodra je een letter intoetst, en dan met DELETE de entry kan verwijderen. Alleen... bij mij gebeurt er niets als ik op DELETE druk... De link blijft gewoon staan. Of hij wordt zelfs geselecteerd...

Doe ik iets fout? Het lijkt toch zo simpel!

Ik werk met XP Home, SP2 en alles geupdate.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 09:03:
Autoaanvullen vind ik op zich ideaal voor IE maar soms heb je wel eens een link die je liever kwijt bent. Nu lees ik overal dat je dan gewoon met de pijltjes of muis naar de betreffende link in het lijstje moet gaan dat IE tevoorschijn tovert zodra je een letter intoetst, en dan met DELETE de entry kan verwijderen. Alleen... bij mij gebeurt er niets als ik op DELETE druk... De link blijft gewoon staan. Of hij wordt zelfs geselecteerd...
Die manier die jij noemt geldt volgens mij alleen voor het autoaanvullen van usernames en andere form information geloof ik... iig, hier wel... :)
Denk dat je een andere vorm van autocomplete bedoelt, al kan ik er niet echt een betere naam voor vezinnen... :P

edit: gevonden met google: http://ask-leo.com/how_do...rs_autocomplete_list.html

[ Voor 7% gewijzigd door Xander op 28-02-2005 09:11 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Geschiedenis gewoon wissen is toch genoeg ?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:40
facer schreef op maandag 28 februari 2005 @ 09:12:
Geschiedenis gewoon wissen is toch genoeg ?
Alleen wat vervelender als je alleen specifieke URL's eruit wilt halen en de rest wilt laten staan... :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

XanderH schreef op maandag 28 februari 2005 @ 09:12:
[...]

Alleen wat vervelender als je alleen specifieke URL's eruit wilt halen en de rest wilt laten staan... :)
Dan is jou manier met : Extra --> Internet-opties --> Inhoud --> AutoAanvullen stukke beter ;)