[Chello] Internet verbinding en Windows XP SP #

Pagina: 1
Acties:

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Zijn er nou nog meer mensen die deze problemen hebben? Ik zal het geheel even toelichten:

Een paar maanden geleden ging ik opnieuw Windows XP Prof installeren. Gelijk de hele boel geupdate: inclusief SP 2. Vervolgens deed mijn internetverbinding het niet meer! Er stond iets in de trant van: Kan mogelijk geen verbinding maken. (in elk geval: moeilijk, moeilijk!)
Ik bellen. Zij mijn gegevens weggepleurd, moest ik me opnieuw aanmelden, vervolgens had ik weer verbinding, alleen nu heel traag!! Weer gebeld, wat gekut, en hij deed het weer.

Nu heb ik een nieuw systeem gekocht. Daar zit Windows XP Home op. Standaard waarschijnlijk al alle updates. En je raad het al: dezelfde problemen! Ik bellen, en vervolgens doen ze weer hetzelfde verhaaltje, en ik heb verbinding. Nu raad je het al: weer te traag!

Ik weer bellen. Het lag waarschijnlijk aan het opnieuw aanmelden van de afgelopen keer, dat zou niet goed doorlopen zijn en wordt vandaag opgelost.

Vanochtend kon ik dus weer helemaal niet internetten. Geen verbinding. Vandaag dus maar weer eens bellen..................................... CHELLO: WTF IS UP WITH THIS?? :r

Verwijderd

Sinds mijn ouders een nieuwe Thompson modem hebben op hun Chello Classic abonnement hebben ze ook heel rare snelheden. In plaats van de 4mbit down en 1mbit up hebben ze:

128 kbit down
1 mbit up

Chello zegt dat ze er niets aan kunnen doen; dat terwijl de pc gewoon hoge snelheden haalde op de Com21 modem. Mijn ouders doen niet zo moeilijk; alles gaat voor hen snel genoeg, maar het hoort niet hey.

Toen ik je probleem las dacht ik dus; misschien heeft het te maken met je trage download. Probeer eens speedtest.nl om te kijken wat de waarden zijn (als je al verbinding hebt natuurlijk).

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:03:
Toen ik je probleem las dacht ik dus; misschien heeft het te maken met je trage download. Probeer eens speedtest.nl om te kijken wat de waarden zijn (als je al verbinding hebt natuurlijk).
Ja dat is nu juist het hele probleem! Die trage download. Als ik verbinding heb, is met met max 20 k, terwijl ik voorheen 500 a 600 haalde! Dus dan ben ík niet tevreden....

Verwijderd

Geef eens je resultaten van Speedtest.nl (alle 4 de tests doen) én de gegevens van je abonnement van Chello (bv. Classic)