Meestal als je op ' of op ^^ drukt zie je niks, pas als je op spatie drukt komt het tekentje bij mij is dat anders als ik op ' of ^ druk (of 1 van die andere tekens) dan komen er gelijk 2 van die tekentjes..Hoe krijg ik dat weg, zodat het weer word zoals het was?
Heeft met de instellingen van je toetsenbord te maken, deze staan nu op nederlands, doe moet je dan even op amerikaans oid zetten.
Ook een keertje gehad, later nog een post op GoT hier voorbij zien komen met hetzelfde probleem.
Geen idee of er een oplossing is; ik heb me destijds rotgezocht naar een oplossing maar heb er nergens een kunnen vinden. Mijn tip: doe er even een Knoppix-CD'tje in om te kijken of het een hardwareprobleem is (bestaat het probleem onder Knoppix dan is het waarschijnlijk je hardware OF iets geks met je BIOS) en zo niet: herinstall. Dat scheelt je denk ik heel veel tijd.
/Edit:
Het is niet een verkeerde instelling in Landinstellingen, dat je VS Internationaal moet instellen. Dan hoor je namelijk ook niet twee keer een bepaald teken te krijgen.
Geen idee of er een oplossing is; ik heb me destijds rotgezocht naar een oplossing maar heb er nergens een kunnen vinden. Mijn tip: doe er even een Knoppix-CD'tje in om te kijken of het een hardwareprobleem is (bestaat het probleem onder Knoppix dan is het waarschijnlijk je hardware OF iets geks met je BIOS) en zo niet: herinstall. Dat scheelt je denk ik heel veel tijd.
/Edit:
Het is niet een verkeerde instelling in Landinstellingen, dat je VS Internationaal moet instellen. Dan hoor je namelijk ook niet twee keer een bepaald teken te krijgen.
[ Voor 18% gewijzigd door CmdrKeen op 28-02-2005 09:21 ]
Bloed, zweet & koffie
stlskill, over wel OS hebben we het hier; en wat had je zelf al geprobeert om dit probleem op te lossen? Heb je dit probleem alleen bij bepaalde tekens? Heb je het ook op een andere PC? Heb je het ook met een ander toetsenbord?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Andere pc: heb ik dit probleem niet
Andere toetsenbord: Ff probere
/edit: Andere toetsenbord zelfde probleem
Andere toetsenbord: Ff probere
/edit: Andere toetsenbord zelfde probleem
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 09:53 ]
de nederlandse taal verwijderen uit config->landinstellingen->talen, dat lost je probleem op. Deze "fout" bestaat zodat je gemakkelijk áccentjes kan maken.Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 07:52:
Meestal als je op ' of op ^^ drukt zie je niks, pas als je op spatie drukt komt het tekentje bij mij is dat anders als ik op ' of ^ druk (of 1 van die andere tekens) dan komen er gelijk 2 van die tekentjes..Hoe krijg ik dat weg, zodat het weer word zoals het was?
PS: voor zulke basic dingen kun je ook de search gebruiken
Wat heb je allemaal al geprobeerd? We verwachten hier op GoT namelijk een flinke dosis eigen inzet in een topicstart. Die zie ik in jou topicstart niet terug. Je OS ontbreekt ook, en maakt nogal wat verschil, aangezien dit bij de diverse versies wel iets anders werkt. Lees ook Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) daarover nog eens goed door
Dit heb ik al eens vaker gezien. Was iedere keer een virus. (weet alleen even niet meer welk)
http://housecall.trendmicro.com/
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Ik zet nog even [XP] in de titel
Dat ding laat mijn pc heletijd vastlopenSunStorms_sletje schreef op maandag 28 februari 2005 @ 09:59:
Dit heb ik al eens vaker gezien. Was iedere keer een virus. (weet alleen even niet meer welk)
Je moet gewoon ergens mee op virussen scannen.
FKA SunStorms_Sletje
dat zijn spywarescanners/tools. dat zijn geen virusscanners.
FKA SunStorms_Sletje
Maar dat zijn geen virusscanners.
I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"
waren we al uitVerwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:52:
input language: dutch
keyboard layout: US international
Pagina: 1