Toon posts:

Club3d of Asus?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe videokaart kopen, namelijk de x800xt pci-express kaart. De club3d kaart is een stuk goedkoper dan de asus kaart, maar wat heeft deze asus kaart meer in snelheid etc?
Groeten Mangoo

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 08:41

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 07:51:
Ik wil graag een nieuwe videokaart kopen, namelijk de x800xt pci-express kaart. De club3d kaart is een stuk goedkoper dan de asus kaart, maar wat heeft deze asus kaart meer in snelheid etc?
Groeten Mangoo
Zal wel zijn omdat je er bij asus een hele lading aan nuttelozen dingen bijkrijgt waar je wel voor moet betalen.

Oh en de RMA van asus is crap dus zorg dat je geen kapotte kaart krijgt ;)

Verwijderd

is dat echt het enigste? kan het niet zo zijn dat sommige fabrikanten beter koelers eropzetten?

want ik dacht dat alleen de chip (in dit geval X800XT) hetzelfde was en verder elke fabrikant zijn eigen spullen plaatst

• Nephalem82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-08 09:16
Club3D is een prima merk wat kwaliteit levert voor een lagere prijs.

De kaartjes van Club3D zijn gewoon BBA (dus met de koeler die ATI zelf ook gebruikt) , die jongens van ATI weten heus wel hoe ze zo'n kaartje moeten koelen. op deze zitten gewoon die grote fans, volgens mij zijn dat zoiezo de beste koelers die je kunt hebben.

Ikzelf heb al 2 club3D's gehad, een 9700 Pro , en nu een X800XL . perfect spul hoor. iig is Asus niets beter. zowel niet kwa snelheid als kwaliteit , en je betaald bij Asus idd voor een nutteloze bundel, en de merknaam.

En nee, alle kaartjes zijn BBA (build by ati) , op de koeling na dan . maar de club3D gebruikt zoals eerder gezegd de stock koeling van ATI.

[ Voor 29% gewijzigd door Nephalem82 op 28-02-2005 09:39 ]

Verwijderd

ik heb hier ook een club 3d(tju) MX440 |:( en daar had ik vanaf het begin al een ratelende koeler, die heb ik er persoonlijk afgesloopt en vervangen.

mja dan praat ik hier wel ook over de grootste bagger kaart ooit. Daarbij komt wel dat ik vaak dit soort dingen hoor en zie, dus ik zou toch liever voor een merk asl asus gaan want daar heb ik erg goede ervaringen mee maar dat is altijd persoonlijk.

mijn volgende vga kaart wordt zeker een sapphire. puur vanwege de goede ervaringen om mij heen. en voor mij ook nooit meer een club3d

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Wat mij negatief opviel aan een Asus X700 PCI-e laatst is de storinkjes door het beeld over de D-SUB uitgang bij 1280x1024@85 Hz (zichtbaar op Dell 17" CRT). En een Club3D 9600 presteerde het (ook via D-SUB) niet om ook maar 1 storing te geven op 1280x1024(wel 75 Hz) op een Philips 170S TFT (geen DVI) bij een vriend van me.

Noem het vreemd maar ik had van Asus beter verwacht...

Verwijderd

Heb ook goede ervaring met club3d heb 9800pro en een 6600GT doet niets onder voor asus.

Club3d is echt nederlands vakmanschap _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 09:47:

Club3d is echt nederlands vakmanschap _/-\o_
build by ati ja

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zou voor de Asus gaan. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met Club3d, zowel bij mezelf als bij kennissen. Niet werkende exemplaren, klachten achteraf (onsherp, wazig beeld, defect video mem), slechte support, snel defecte koelers. Voor mij geen club3d weer. :r Club3d is gewoon wat meer budget maar ik krijg het gevoel dat de kwaliteit er ook naar is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
Ben al aan mijn 3e Club3D kaart!

En dat is niet omdat er iets mis is met de vorige, maar omdat ik elk jaar een nieuw systeem aanschaf.

De vorige ATi Radeon 9700 Pro en ATi Radeon 9800 Pro werken nog prima bij vrienden en kennissen.

De NVidia 6600GT PCI-e werkt nu ook weer goed in mijn huidige systeem. :)

• Nephalem82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-08 09:16
Ik heb ook meerdere kennisen (en broer) die ook Club3D kaartjes hebben , die zijn er allemaal zeer positief over :)
Pagina: 1