Toon posts:

Exchange 2003 en outlook 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende vraag

Ik heb win2003 + exchange voor eigen educatie doeleinden geinstaleerd

Nu wil het zo instellen dat alle mail van een bepalde user in de mailbox terecht komt van die user echter als ik outlook 2003 heb geconfigureerd krijg ik twee verschillende postvakken een waar alle mail contacten en agenda in staat deze kan ik niet delen en een waar ik wel alles kan delen maar niks in staat hoe kan het zo instellen dat exchange de mail ophaalt van bv @home, @raketnet en @domein.nl en vervolgens doorstuurt naar de ene user tevens wil ik dat de virtuele user elkaar agenda kunnen inzien en gebruik kunnen maken van een centraal adressen boek.

Als het teveel is om uit te leggen weet een van jullie misschien een link

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03-2025
ik zou persoonlijk eerst een boek van Exchange kopen en deze goed doorlezen:
http://www.amazon.com/exe...30987/103-1840061-4106237

while ( !$succeed ) { $try++ }

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:22

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Hoi,

welkom op GoT. Ik stel voor dat je eerst je startpost een herschrijft. Ik kan er weinig zinnigs uithalen (1 lange zin zonder leestekens).

Daarnaast beschikt MS Exchange over een hele degelijke online manual. Heb je die al doorgenomen?

[ Voor 26% gewijzigd door BlaTieBla op 28-02-2005 07:49 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:18
je hebt in je MAPI profile een Personal Folders Storage Provider geïnstalleerd naast je Exchange provider.

ps: dit heeft echt geen r*k met PNS te maken :(

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Zie de gegeven replies.

En neem Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door over de eisen die wij aan posts stellen hier.

Dit topic is gesloten.