[IE] voorkomen dat flash applicaties automatisch laden *

Pagina: 1
Acties:

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Steeds op bepaalde sites,en het worden er steeds meer,krijg je dat irritante Jamba poppetje op zijn vliegende weet ik veel met zijn imitatie motor geluidje.
Het is een Flash applicatie die als een soort van pop-up omhoog komt.
Je kan ook niet kijken waar hij vandaan komt om het dan vervolgens in je host file aan te passen (hoewel ik weet toch niet hoe je dat ook al weer deed in xp)
Het is ook niet de bedoeling dat geen enkele flash appicatie nog draait.. maar ik wordt gek van die afgekeurde muis als ik ff een site bekijk.
En Jamba heeft al 20 euro van mijn zoon van zijn beltegoed gejat en steeds als hij opwaardeert schrijft Jamba weer 5 euro af als polytone tegoed..afmelden kan hij niet, dus ik heb het al helemaal niet op die Jamba joker... hoe voorkom ik dat dat ding steeds opduikt :(

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Flashblock voor Firefox gebruiken :) Ik weet alleen niet of zo'n trucje ook mogelijk is voor IE of andere browsers :)

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Het gaat om IE? De meeste (?) mensen hier gebruiken geen IE dus ik zet het er voor de zekerheid even bij in de topictitel :Y)

En Jamba wegknikkeren kan als het goed is via www.jamba.nl -> help -> klantenservice. En zo niet: e-mail en papieren brief schrijven naar ze. Anders zijn er vast instanties waar je kunt klagen tegen malafide praktijken en je geld terugkrijgen als ze weigeren stop te zetten als je het volgens de procedure niet lukt.

Edit:
(hoewel ik weet toch niet hoe je dat ook al weer deed in xp)
[google=hosts file aanpassen] of [search=hosts file aanpassen] ;)

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 28-02-2005 08:56 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ziet er veelbelovend uit,bedankt !!
@F_J_K we hebben ons suf gebeld naar Jamba,maar dat is ook beside het topic hoor.
Zelfs het er op gegooid dat kinderen niet handelingsbevoegd zijn (gisteren nog een mooi voorbeeld,ik stuur hem voor een nieuwe harddisk naar de winkel,bellen ze netjes op of het wel in orde is)
Echt een paar tellen nadat we zijn beltegoed hebben opgewaardeerd krijgt ie een sms a 5 euro dat zijn Jamba tegoed is opgewaardeerd.
Tuurlijk hij heeft zich zelf ergens aangemeld,maar je kan ook geen kinderzender aangooien of je wordt doodgebombardeerd door die Jamba.
En nog mooier.. hij kan met zijn prepaid helemaal niet wappen,dus hij heeft helemaal niets aan dat tegoed.
Het enige dat er op zit is een ander sim pakket en een ander nummer.

[ Voor 66% gewijzigd door Nick39 op 28-02-2005 14:58 ]