Probleem Logitech Cordless Desktop Express

Pagina: 1
Acties:

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het volgende probleem heb ik met mijn nieuwe Logitech Cordless Desktop Express. Als ik de PC aanzet werkt de muis gewoon goed. Wanneer ik echter een toets op het toetsenbord indruk stopt zowel de muis als het toetsenbord ermee (PC hangt overigens niet). Als ik dan op het connect knopje druk begint er wel een lampje te knipperen op de zender maar er gebeurd verder niks. Eerst op connect van de zender en dan de ontvanger levert ook niks op.

Wanneer ik het in BIOS ga werkt het toetsenbord wel goed. Ik heb het ook al op een ander systeem geprobeerd en dat werkt ook. Ik heb de Logitech iTouch software al verwijderd maar dit heeft geen effect.

Windows XP SP2. PS2 muis/toetsenbord. Een bedraad toetsenbord en muis werkt wel goed. Deze draadloze set heeft het echter ook even zonder problemen gedaan maar helaas nu niet meer.

Zou het een software conflict kunnen zijn? Ik heb een schone installatie op de nieuwe PC uitgevoerd. Halverwege heb ik de draadloze set aangesloten (tussen twee installatie door, niet tijdens 'n installatie van software). Op 'n gegeven moment stak het probleem de kop op. Door een reset kon dit opgelost worden maar nu helpt resetten ook niet meer.

Ik hoop dat iemand me kan helpen. :)

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:45
Ik heb dezelfde set, en heb ooit problemen gehad omdat zowel het toetsenbord als de muis op kanaal 1 stonden.

Even het toetsenbord op kanaal 2 zetten en muis op 1 :)

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Thomaszki schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:42:
Ik heb dezelfde set, en heb ooit problemen gehad omdat zowel het toetsenbord als de muis op kanaal 1 stonden.

Even het toetsenbord op kanaal 2 zetten en muis op 1 :)
Is het mogelijk om de kanalen te veranderen met die set? Waar kan ik dat dan terug vinden? Ik heb er namelijk naar gekeken maar kon niks vinden.