Club 3d Ati Radeon 9600 XT problemen

Pagina: 1
Acties:

• simon14
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06-2023
Mijn club 3d ati radeon 9600 XT kan bij veel spellen (bijvoorbeeld momenteel World of Warcraft) de resolutie niet hoger hebben dan 1024 x 768 bij 60 Hz refreshrate, kan deze kaart niet beter of ligt het ergens anders aan?
Mijn monitor kan namelijk wel gewoon bijvoorbeeld 1280 x 1024 bij 85 Hz draaien wat ik ook in windows gebruik.

Ik heb al vanalles geprobeerd, vpu recovery aan en uit, fast writes aan en uit, agp op 8x en 4x. Maar als ik de resolutie verhoog in het spel freezed het scherm of het beeldscherm gaat op standby, of ik krijg een signal out of range en het geluid van het spel gaat wel gewoon door (ligt aan de instellingen van fast write en agp 8x denk ik).

Bij 1024 x 768 en 60 Hz, fast write aan en agp op 4x is ie wel gewoon stabiel en goed, maar ik wil graag op een hogere resolutie spelen, kan dat gewoonweg niet met deze kaart?

Mijn specs:
Amd 64 3000+ (socket 754)
Msi K8t Neo Fisr2
2x 512 mb 400 ddr
Club 3d Ati Radeon 9600 XT (Lite-on 19" CRT monitor)

Windows XP SP2
Ati catalyst 5.2

Verwijderd

hallo ik heb en probleempje het installeren van mijn video kaart ati radeon 9600 pro/xt 256MB
het wil niet lukken om hem te installeren op mijn pc ik had een nvidia kaart de gfore 4 440MX 64MB
daar van had ik alles verwijdert. toen ik de nieuw ATI kaart er in gezet. toen ik mijn pc opstarte krijg en een goed beeld maar de test BV het start menu kon ik niet lezen waren allemaal blokjes geworden. ik heb de driver van de kaart die er bij zaten geinstalleerd, toen ik mijn pc over nieuw opstart had kreeg ik een een zwart scherm en af en toe blauw scherm met blokjes ik heb toen mijn pc gereset en toen starte hij gewoon op ik wou hem op 1024x768 zetten dat date ie en toen kreeg ik weer een zwart scherm, weer gereset maar bleef zwart maar me scherm stond niet op stand-by me oude kaart werkt er nog wel gewoon op. mijn vraag wat is het probleem dat hij het niet goed wil doen
heb de nieuw drivers van ati al geprobeerd maar die lopen ook vast.

P.s heb hem nu in een ander pc en daar werkt hij wel goed in.

mijn systeem =

jetway v4mdm/v 4mdmp mobo
512MB geheugen
AMD duron 1600MHZ
windows xp pro
300Watt voeding.

andere pc
chaintech 7aja mobo
192MB geheugen
AMD duron 750MHZ
windows xp pro
230Watt voeding

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:59
heb je een volledige reinstall van windows gedaan? heb je al andere drivers geprobeerd?
zo niet zijn dit vrij normale dingen.