[PC] Morrowind crasht regelmatig

Pagina: 1
Acties:

• BasSpruit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-04-2022
Ik kreeg het spel morrowind bij mijn videokaart. versie v239-1 (english version). Ik draai windows XP op mijn PC. ik heb genoeg HD ruimte vrij. ik heb 1GB RAM en een 256MB videokaart. en een amd athlon 1800XP en direct x 9c

dit zou voldoende moeten zijn om het spel te spelen, maar om de haverklap wordt het spel afgesloten vanwege een fout, of mn pc wordt opnieuw opgestart.

ik heb al eens een patch gedownload, maar toen hadden mn items met constant effect geen constant effect meer. en de fout zat er nog steeds in.

wat kan ik hier aan doen?

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:26

chromeeh

the Gnome

Tja, er staat oko duidelijk bij de patch dat Win XP, Xtra Problems geeft met Morrowind, en dat men niets aan die crashes kan doen. Ik heb het af en toe ook, heel vervelend maar gewoon regelmatig saven......

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• BasSpruit
chromeeh schreef op zondag 27 februari 2005 @ 19:30:
Tja, er staat oko duidelijk bij de patch dat Win XP, Xtra Problems geeft met Morrowind, en dat men niets aan die crashes kan doen. Ik heb het af en toe ook, heel vervelend maar gewoon regelmatig saven......
dit ligt dus gewoon aan het besturingssysteem? da`s k***e. wel lastig als `t om de 5 mins gebeurd, of dat je PC opnieuw opstart....

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 08:24

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Nee het ligt aan de coders van Bethesda (let niet op de spelling :P). Het spel is gewoon niet goed geprogrammeerd en zal nooit helemaal 100% draaien. Het schijnt dat de eerdere Elder Scrolls ook last hadden van slechter programmeer werk.
Behalve dat, is het wel een van de beste games die er is. Goede quests en veel vrijheid.
Soms helpt het helemaal up-to-date maken van _alle_ drivers een beetje.

Zelf had ik last vaan een occasional crash to desktop (CTD), en die zullen nooit opgelost worden.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• BasSpruit
een CTD is ook niet zo heel erg. maar dat me pc opnieuw opstart vind ik minder leuk. (het is tegelijkertijd ook mn (web / netwerk) server).
Pagina: 1