[Virtual PC] Videogeheugen op gast vergroten? *

Pagina: 1
Acties:

• BasSpruit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-04-2022
Ik ben een beetje aan `t stoeien met virtual pc 2004 op een windows XP bakje. nu het ik een virtuele pc draaien met win98.

op zich niks verkeerds, maar wat mij tegenvalt is dat ik maar een 4MB videokaart heb. (S3 ... nogwat). op mn host heb ik er een van 256MB.

kan ik het video memory op mn guest systeem verhogen naar bijvoorbeeld 64MB?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
nee

zon ding is niet om mee te gamen maar om software mee te testen (of servers) en dan heb je geen grote 4videokaart nodig (1024x768) kan met 4mb

A wise man's life is based around fuck you

• BasSpruit
Erik schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:01:
nee

zon ding is niet om mee te gamen maar om software mee te testen (of servers) en dan heb je geen grote 4videokaart nodig (1024x768) kan met 4mb
Dan zal ik het er maar mee moeten doen... bedankt!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog even aan; in theorie zou dit wel mogelijk moeten zijn natuurlijk :)

Virtual PC Video memory te weinig > [Virtual PC] Videogeheugen op gast vergroten? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• BasSpruit
@Spider.007: Daar heb je ook wel gelijk in. er zijn ook applicaties die een hoop video ram nodig hebben.

(maar met 4MB zou ik toch wel red alert weer kunnen spelen denk?)