Tijdens het installeren van mijn netfinity server, gaat de installatie van windows (maakt niet uit welke, ik heb zowat alles al geprobeerd) niet verder.
Na het booten van de server krijg ik dit scherm te zien:
install.jpg
Hier worden dus de bestanden ingeladen voor de setup.
Na dit ingeladen proces zou de installatie van windows dus moeten beginnen.
Echter bij mij krijg ik het volgende scherm:
install2.jpg
Wanneer ik de server opniew wil opstarten krijg ik de melding: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Met wat gezever dat ik wat hardware moet ontkoppelen en dan weer koppelen om te zien of dat het probleem oplost.
Ik krijg dus geen een windows versie geinstalleerd op deze machine.
Ik gebruik een IBM netfinity 5600 met de volgende hardware specs:
2x p3 600 proc
512 mb geheugen
4x 18,2 gig scsi IBM schijven
bios versie 2.20
serverraid versie van IBM 3.60.06
AIC-7897 scsi host adapter
Ik probeer win2000 server te installeren maar krijg dit dus niet voor elkaar
Ik heb geprobeerd een nieuwe versie van het bios en raid configuratie te downloaden (dit is ook gelukt), maar als ik deze uitpak kan dat alleen in dos. als ik die uitpak in dos moet ik een diskette plaatsen. als ik dat gedaan heb zou die de bestanden op de diskette moeten zetten maar dat doet die dus niet want dan krijg ik een foutmelding dat er geen goede diskette inzit heel vaag allemaal.
Ik heb deze file gedownload http://www-1.ibm.com/supp...s&loc=en_US&lang=en&cc=US
en dan krijg ik de volgende melding als ik het bestand wil uitpakken en dus die bestanden op een andere diskette wil zetten: insert a blank high density diskette in driver B <-- dat is dus ook al gek and press enter.
Als ik een andere diskette plaats krijg ik de volgende foutmelding: the image file has been corrupted
Na het booten van de server krijg ik dit scherm te zien:
install.jpg
Hier worden dus de bestanden ingeladen voor de setup.
Na dit ingeladen proces zou de installatie van windows dus moeten beginnen.
Echter bij mij krijg ik het volgende scherm:
install2.jpg
Wanneer ik de server opniew wil opstarten krijg ik de melding: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Met wat gezever dat ik wat hardware moet ontkoppelen en dan weer koppelen om te zien of dat het probleem oplost.
Ik krijg dus geen een windows versie geinstalleerd op deze machine.
Ik gebruik een IBM netfinity 5600 met de volgende hardware specs:
2x p3 600 proc
512 mb geheugen
4x 18,2 gig scsi IBM schijven
bios versie 2.20
serverraid versie van IBM 3.60.06
AIC-7897 scsi host adapter
Ik probeer win2000 server te installeren maar krijg dit dus niet voor elkaar
Ik heb geprobeerd een nieuwe versie van het bios en raid configuratie te downloaden (dit is ook gelukt), maar als ik deze uitpak kan dat alleen in dos. als ik die uitpak in dos moet ik een diskette plaatsen. als ik dat gedaan heb zou die de bestanden op de diskette moeten zetten maar dat doet die dus niet want dan krijg ik een foutmelding dat er geen goede diskette inzit heel vaag allemaal.
Ik heb deze file gedownload http://www-1.ibm.com/supp...s&loc=en_US&lang=en&cc=US
en dan krijg ik de volgende melding als ik het bestand wil uitpakken en dus die bestanden op een andere diskette wil zetten: insert a blank high density diskette in driver B <-- dat is dus ook al gek and press enter.
Als ik een andere diskette plaats krijg ik de volgende foutmelding: the image file has been corrupted
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 19:29 ]