Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Tijd voor een nieuwe sig..
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik heb net hetzelfde probleem, sommige mappen zie ik gewoon niet staan terwijl ze er wel degelijk zijn. Sommige mappen zijn ook leeg terwijl er dingen instaan.
Mappen die een inhoud hebben kan ik niet "knippen", ik krijg de melding "deze map is niet leeg"
Als ik dan zo een lege map refresh krijg ik deze melding.
[ Voor 40% gewijzigd door RumaNoV op 26-03-2005 14:49 ]
Doordat de rechten ook op de schijf opgeslagen liggen en niet alleen in Windows zelf is het probleem nog niet weg. Maar ik kan nu wel per dir de rechten goed instellen en dan werkt het, de drive ineens instellen met inherit en zo werkt nog steeds niet (maar dat hele rechten gedoe vind ik nog wel eens wat lastig aangezien niemand het me goed heeft uitgelegd... dat kan ook schelen)
Als ik dan kijk bij Beveiligen kijk en daar voor Iedereen (dat heb ik nodig als ik van buiten het netwerk af toegang wil) klik. Dan staat daar geavanceerd. Daar klik je op en bewerkt je gebruiker: Iedereen.
En daar kan je dan in een dropdown menutje zetten of ie alleen in de map zelf of ook alle subdirs toegang heeft.
Ik zie nergens een 'drop down' menu, alleen tabbladen en knoppen.
Bovendien log ik in als guest, maar wel met PW (stel je voor dat WPA, MAC filtering en SSID verstoppen niet genoeg is).
Wel zo staat het allemaal ingesteld, dus vraag me af waar het nog zou kunnen aan liggen. Het zijn maar enkele mappen waar ik niet kan in browsen. De rest van de mappen werkt perfect.FireArrow schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 21:26:
Ik zat zojuist even te kijken, en ikzelf werk zonder Eenvoudig delen.
Als ik dan kijk bij Beveiligen kijk en daar voor Iedereen (dat heb ik nodig als ik van buiten het netwerk af toegang wil) klik. Dan staat daar geavanceerd. Daar klik je op en bewerkt je gebruiker: Iedereen.
En daar kan je dan in een dropdown menutje zetten of ie alleen in de map zelf of ook alle subdirs toegang heeft.
1. Je maakt dezelfde gebruiker aan op jouw pc zoals je op je zusjes pc heet.
2. Klaar
Toen ik op een vers netwerk wou inloggen op de andere pc met Total commander gaf hij een logi window met als naam 'Guest', ghosted. Ik kon alleen de pw van Guest invullen om toegang te krijgen.
Ik weet namelijk niet hoe ik met een ander account moet inloggen.
Op beide pc's heet ik wel hetzelfde.
Mijn probleem is ondertussen opgelost. Mijn oplossing heb ik hier gevonden :)!
Veel succes ermee.