[XP] Systeembestand is niet geldig: autoexec.nt *

Pagina: 1
Acties:

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:27
hallo,

als ik mijn programma davi adres van davilex wil starten krijg ik de volgende foutmelding:

16-bits Windows-subsysteem
C:\Windows\System32\autoexec.nt
Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows
toepassingen.

nu zoek ik het bestandje op dat er vermeld word maar dat bestand bestaat niet op de computer, op een andere computer van mij staat dit bestand wel. Is het mogelijk en kan het om dit bestand zomaar in de andere computer te kopieeren? zou het dan wel lukken? en kan dit zomaar?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

rusman,

Zoals je hier ook al verteld werd: Pollewob in "Wat is het beste lcd scherm?" hebben wij op GoT echt een heleboel regeltjes :)

Ik lijst de belangrijkste eventjes op:
  • Kies een goede topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft. Let hierbij ook op dat we in Windows Operating Systems eisen dat het OS in je topic titel staat.
  • Probeer eerst zelf je probleem op te lossen. Google bijvoorbeeld eens op de foutmelding, en zoek eens rond op GoT zelf met deze foutmelding.
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en geef veel relevante informatie - sinds wanneer heb je dit probleem, e.d.
Kan je nog even vertellen welk OS het hier over gaat? :)

• rusman
volgens mij heb ik een duidelijk beeld gegeven van het probleem. ik gebruik gewoon windows xp, ik poste hier omdat ik graag een goed advies wil van wat ik kan doen...

• elevator
  • Niet online

elevator

Volgens mij geef ik in mijn post ook duidelijk aan dat je toch zelf meer initiatief zal moeten tonen voor een topic op GoT.

Als je namelijk zoekt op een aantal van de woorden in je foutmelding op GoT, kom je dan niet al op topics uit die een oplossing hebben voor je? :)

• rusman
niet via GoT maar via google kwam ik uiteindelijk op een goede oplossing.. is dit nou de manier op met mensen met problemen om te gaan?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Met andere woorden: je hebt het uiteindelijk zelf weten op te lossen :)

Wederom eens te meer aantonend dat GoT tot verdere zelfontplooiing bevordert ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Niet online

elevator

rusman schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:42:
niet via GoT maar via google kwam ik uiteindelijk op een goede oplossing.. is dit nou de manier op met mensen met problemen om te gaan?
Als je klachten hebt over mij als moderator, of over het beleid op GoT in het algemeen mag je dit uiteraard opnemen met mij zelf of je mag dit aankaarten in Lieve Adjes.

Het zijn echter wel de forum regels zoals we deze op GoT hebben opgesteld en zoals we die handhaven.
Pagina: 1