Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
En je hebt ze alleen nodig bij een VIA chipset mobo (DUH
Verwijderd
Heb dus een Asus A7V (=>VIA, was me daar dus wel van op de hoogte dat er een VIA chipset op de MOBO moest zitten, DUH).Op zondag 07 januari 2001 22:32 schreef IceStorm het volgende:
Gewoon runnen... Gaat allemaal vanzelf.
En je hebt ze alleen nodig bij een VIA chipset mobo (DUH). Bij de durons en t-birds krijg je al gauw een performance winst van een procentje of 200
Enne 200%, dat geloof ik niet, is dat echt zo?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
niet gelijk 200 % ja van nix naar 4 in 1 maar daar tussen is het ietsie minder maar
JA je hebt verbeteringen met die wia drivers.
gewoon runnen keertje herstarten e voila.. done
Kijk als je niet zeker ben van de werking altijd ff op de reply's bij tweakers ofzo
weekje later als dat ie gelanceerd word is soms echt niet zo'n gek idee
heb een MSI K7T pro (MS-6330)
en deze heeft volgens mij ook via chipset op
mijn moederbord
Staan de nieuwste beta
En ja ik had het van een clean systeem ZONDER drivers naar eentje met
wel zeggen wat voor soort test je gebruikt en dus je eigen score een BEETJE relativeren.
Verwijderd
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat die de boel eerder vertragen dan versnellen, en dat ze bedoeld zijn om hardware probs op te lossen?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Hoezo betere AGP performance...
Van 2498 3Dmarks naar 2478. (en daarna dezelfde benchmark 2477 dus redelijk representatief).
Maar ja, wat wil je met een G400. Tis nou eenmaal geen 3D kaart
Russian Blue Neji
Kate Bush
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Wel stabiel, blijkbaar een paar bugs, maar hij crashed niet zomaar.Op zondag 07 januari 2001 23:55 schreef gdew het volgende:
dan is ie dus toch niet stabiel?
Misschien Service Pack 1 downloaden.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Op voornoemde www.viatech.com staat versie 4.25a
Op mijn systeem maakt het allemaal geen bal uit met 3dmark2000 versie 1.1, ze werken allemaal goed en de scores liggen zeer dicht bij elkaar
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)