Al enkele uren ben ik aan het internetten op zoek naar een goed vervangend moederbord. De meeste features van moederborden zijn vrij makkelijk te vinden en te vergelijken, maar de connectiviteit niet. Ben op alle grote sites geweest van OCWorkbench, X-bitlabs, ZDNet etc en heb hier wat rondgezocht maar ik kan dit niet vinden:
Welke Socket A moederborden hebben een bluetooth module on-board?
Ik zoek nl. een mobo met superconnectiviteit: onboard sound (fatsoenlijk, maar hoeft geen 5.1), lan, 1394, usb 2.0 en bluetooth. WiFi is leuk maar geen must.
De Asus A7N8X-E Deluxe, nForce2 Ultra400 (Sound 5.1, 2x Lan, Sata-Raid, 1394) lijkt me wel wat maar deze heeft geen bluetooth erbij. PCI/USB dongle/kaartje extra kost weer 20 euro extra.
Weten jullie waar je kunt zoeken op connectiviteit?
Deze heeft wel alles maar is duur: MSI K8N Diamond nForce4 SLI.
Wie weet waar ik dit kan vinden/ waar toekomstige hulpbehoevenden gemakkelijk kunnen zoeken op dit soort features? Alvast bedankt.
PS systeem is AMD Athlon XP 1800+ met 512 MB DDR, er is geen geld voor nieuwe cpu etc...
Welke Socket A moederborden hebben een bluetooth module on-board?
Ik zoek nl. een mobo met superconnectiviteit: onboard sound (fatsoenlijk, maar hoeft geen 5.1), lan, 1394, usb 2.0 en bluetooth. WiFi is leuk maar geen must.
De Asus A7N8X-E Deluxe, nForce2 Ultra400 (Sound 5.1, 2x Lan, Sata-Raid, 1394) lijkt me wel wat maar deze heeft geen bluetooth erbij. PCI/USB dongle/kaartje extra kost weer 20 euro extra.
Weten jullie waar je kunt zoeken op connectiviteit?
Deze heeft wel alles maar is duur: MSI K8N Diamond nForce4 SLI.
Wie weet waar ik dit kan vinden/ waar toekomstige hulpbehoevenden gemakkelijk kunnen zoeken op dit soort features? Alvast bedankt.
PS systeem is AMD Athlon XP 1800+ met 512 MB DDR, er is geen geld voor nieuwe cpu etc...