6610i met DKU-5 wil niet synchroniseren

Pagina: 1
Acties:

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik heb een nokia 6610i en ik heb laatst een Datakabel gekocht, de DKU-5. Netjes de drivers en Nokia PC suite geinstalleerd (beide laatste versies van de nokia site).

De eerste keer dat we de kabel verbonden heeft ie netjes alles (agenda, adressen) gesynchoniseerd.
De volgende keren dat ik het probeerde ga ie aan dat ie klaar was en dat er niets veranderd was, terwijl dit wel was.

In de help ben ik tegen gekomen dat je de range van de agenda kleiner moet maken en en dat in de telefoon de auto-delete aan moet staan. Dit gedaan en dit werkt ook niet. Beide uit en aan gezet.

Heeft iemand een idee? Ik heb geen infrarood dus dit kan ik ook niet testen...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wat gebeurt er in je system tray op het moment dat je de telefoon aansluit? Als het goed is zie je namelijk het icoontje van je telefoon actief worden als die verbonden is. Gezien wat je zegt dat je wel een melding krijgt is de verbinding volgens mij wel in orde.
Misschien moet je iets in de prefs van Nokia PC Suite veranderen in de synchronisatie instellingen. En anders de PC Suite even opnieuw installeren?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• roeni1
Ik heb de driver van de kabel en PC suite gedeinstalleerd en beide geinstalleerd, eerst kabel driver en daarna PC suite. (laatste versie van de .com site, Engelse taal)

PC gerestart en kabel in de nokia gedaan. Nu komt de melding:
"A communications error has occurred with the nokia mobile phone.
No phone connected"

Ik heb toen ok geklikt en toen door de settings gelopen en een nieuwe configuratie aangemaakt, en toen weer gesynchroniseerd, gaf ie weer dezelfde foutmelding. weer oke geklikt en weer op synchroniseren geklikt en toen gaf ie weer aan dat ie alles gesynchroniseerd heeft (alleen geen wijzigingen gevonden) maar dat is niet het geval....

Ik gebruik trouwens Windows XP SP2 en MS Outlook 2003

• roeni1
iemand??