Ik ben van plan om binnenkort twee zgn. Hyperflux-led's (ook wel auto-led's genoemd geloof ik) in de VU-meters van mijn versterker te bouwen (de originele verlichting daarvan is namelijk kapot). Die dingen geven aardig wat licht (3000 mcd) en hebben een behoorlijke straalhoek (160 graden). Ideaal dus voor zoiets, alleen het probleem is dat die dingen nog behoorlijk warm worden.

De LED's hebben twee pluspolen en twee minpolen. Ze hoeft ze echter niet alle vier aan te sluiten om 'em te laten werken (zo lang het maar minstens 1 plus en 1 min is natuurlijk
).
Ik heb al lopen zoeken naar 'hyperflux led' en 'auto led' maar daarmee kon ik eigenlijk niks vinden. Dus nu is de vraag hoe ik zulke dingen kan/moet koelen

De LED's hebben twee pluspolen en twee minpolen. Ze hoeft ze echter niet alle vier aan te sluiten om 'em te laten werken (zo lang het maar minstens 1 plus en 1 min is natuurlijk
Ik heb al lopen zoeken naar 'hyperflux led' en 'auto led' maar daarmee kon ik eigenlijk niks vinden. Dus nu is de vraag hoe ik zulke dingen kan/moet koelen