Toon posts:

Vraagje over xp serial

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een keer tijdens een casemod bui het windowsstickertje met de serial van mn case gehaald, want da's natuurlijk lelijk. Maar nu ben ik dus die serial kwijt |:( Misschien dat ik hem ergens op heb geschreven, maar ik heb geen idee waar dat briefje is.

Ik heb ook geen boekje, of die ben ik ook kwijtgeraakt. Mijn vraag is, ik heb een 2e pc waar de serial nog wel op zit, kan ik die ook gewoon gebruiken, of wordt er dan moeilijk gedaan met updates etc?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
nee die mag je niet gebruiken, je mag die license maar op 1 pc gebruiken.

en kwa updates krijg je geen problemen nee

A wise man's life is based around fuck you

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:05
volgens mij moet er toch ook nog een boekje bij je pc hebben gezeten met de serial....

TE KOOP: BMW R1100RT Custom Honda NTV650 Daytona motormover

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het niet mag, maar kan het?

Verwijderd

Topicstarter
MuddyMagical schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:14:
volgens mij moet er toch ook nog een boekje bij je pc hebben gezeten met de serial....
Ja volgens mij ook, maar ik heb geen idee waar die is. Ik ben nu ook te moe van het vele zoeken om nog meer te gaan zoeken.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:32
MuddyMagical schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:14:
Meestal zit er in dat boekje dus een stikkervelletje met die stikker, als je die op je case plakt en die er vervolgens weer afhaalt ben je hem kwijt dus... :P
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:14:
Ik weet dat het niet mag, maar kan het?
Nope, je kunt maar 1x activeren.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-04 16:09
Kwa updates is het idd geen probleem. Alleen kwa activatie wel. Tevens mag het officieel natuurlijk niet, en je kunt door het ontbreken van die sticker niet bewijzen dat je die licentie hebt.

Als je huidige windows nog (een beetje) draait kun je natuurlijk wel de huidige code achterhalen waarmee ie geinstalleerd is. Dan kun je iig installeren enz, heb je alleen nog het probleem van niet-kunnen-aantonen-dat-die-licentie-van-jouw-is

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:37

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Heb je windows nog op die gemodde pc geinstalleerd staan? Zo ja, dan kun je daar het nummer nog uithalen, ik weet alleen niet of het toegestaan is om een link/naam van dat programma te geven.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Hondindegoot,

Met een beetje logisch nadenken kan je zelf ook wel bedenken dat een 'normale' licentie van Windows XP maar op een PC tegeljkertijd gebruikt mag worden. Wat je dus helemaal met dit topic precies wil is mij eigenlijk totaal onduidelijk? :)

In ieder geval - wij kunnen je niet mee helpen met het zoeken naar het stickertje van je oude PC, en aangezien ik verder ook weinig initiatief van jouw kant zie doe ik dit topic maar dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.