V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A schakelmateriaal
Hopelijk nu meer kans
Klein jaartje zei je? Zou je dan niet eerst wachten tot er geen garantie meer op zit?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Vervangen heeft toch geen zin, veel beter geluid zal er gewoon niet uitkomen. Lekker laten voor wat het is en koop een koptelefoon of speakersetje.
Als ik het vergelijk met andere notebooks heb ik echt slecht geluid.Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:43:
Vervangen heeft toch geen zin, veel beter geluid zal er gewoon niet uitkomen. Lekker laten voor wat het is en koop een koptelefoon of speakersetje.
Ik snap dat er geen supermooi geluid uit zal komen, welke speakers er ook in zitten maar beter moet kunnen lijkt me, vandaar mijn vraag
[ Voor 3% gewijzigd door --Erik-- op 28-02-2005 15:58 ]
Ik las over je reactie heen, sorry.Gunner schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:38:
Klein jaartje zei je? Zou je dan niet eerst wachten tot er geen garantie meer op zit?
Ik ben ook niet van plan om de speakers te gaan vervangen voor de garantie voorbij is, ik geloof dat het nog een maand of 2/3 duurt.
Ik ben gewoon benieuwd of er mensen zijn met ervaring en of het de moeite waard ik
euh, als ik naar de brakke speakers van mijjn acer zie, zou ik die ook wel wilen vervangen. Maareuh.. die dingen zijn custom speakers die rechthoekig van vorm zijn ( 3 bij 1cm) en dus dikke JBL's (oid) zullen er niet echt in passen. Gewoon mee leven man.
Ik hoef geen dikke speakers, ik wil geluid zoals andere notebooks ook kunnen produceren.jvvv schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:25:
euh, als ik naar de brakke speakers van mijjn acer zie, zou ik die ook wel wilen vervangen. Maareuh.. die dingen zijn custom speakers die rechthoekig van vorm zijn ( 3 bij 1cm) en dus dikke JBL's (oid) zullen er niet echt in passen. Gewoon mee leven man.
Aan afraden heb ik niet zoveel, ik heb liever niet-afraad advies
dan had je harman kardon laptop moeten kopen... ' upgraden' heeft geen zin, want je bent je garantie wkijt en de kast is daarvoor niet geschikt.--Erik-- schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:34:
[...]
Ik hoef geen dikke speakers, ik wil geluid zoals andere notebooks ook kunnen produceren.
Aan afraden heb ik niet zoveel, ik heb liever niet-afraad advies
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Pagina: 1