Ok mensen teneerste wil ik even zeggen dat ik niet weet hoe ik het probleem moet noemen en dus ook niet weet waar ik het moet zoeken.
Mijn Setup
Internet/Server PC:
2 NICs (realtek 8169/nForce)
Client PC:
1 NIC (realtek 8139)
Internet via realtek 8169, die heb ik dan gedeeld (mbv windows wizard). nForce NIC en client pc maken dan weer een verbinding via crosscable. Alles werkt, pingen, bestanden wisselen, de dedicated server staat zelfs in de lijst van mijn eigen CoD (op de server pc), maar niemand kan van buiten af connecten naar de server. Ook heb ik bij de internet verbinding de UDP en TCP port 28960 geopend (dit is de port die ik gebruik, ingesteld in dedicated.cfg), maar ook dat blijkt neit te helpen, wat zie ik over het hoofd...
Alvast bedankt
Gefixt, had de de porten geopend voor de server zelf en neit voor de client
Mijn Setup
Internet/Server PC:
2 NICs (realtek 8169/nForce)
Client PC:
1 NIC (realtek 8139)
Internet via realtek 8169, die heb ik dan gedeeld (mbv windows wizard). nForce NIC en client pc maken dan weer een verbinding via crosscable. Alles werkt, pingen, bestanden wisselen, de dedicated server staat zelfs in de lijst van mijn eigen CoD (op de server pc), maar niemand kan van buiten af connecten naar de server. Ook heb ik bij de internet verbinding de UDP en TCP port 28960 geopend (dit is de port die ik gebruik, ingesteld in dedicated.cfg), maar ook dat blijkt neit te helpen, wat zie ik over het hoofd...
Alvast bedankt
Gefixt, had de de porten geopend voor de server zelf en neit voor de client
[ Voor 7% gewijzigd door Jilvoos op 28-02-2005 21:27 ]