Toon posts:

[ASP] Veld soms weergeven in formulier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil in mijn formulier een veld opnemen wat soms wordt ingevuld. Standaard wil ik dit veld op hide zetten. Echter als er op een link wordt geklikt dan moet het veldje tevoorschijn komen zonder dat de andere reeds ingevoerde waarde verdwijnen.

Ben al een paar dagen aan het zoeken maar kan niks vinden.

Thanks. :X

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 19:09

pjvandesande

GC.Collect(head);

Je kan toch de invoer gewoon weer doorgeven die POST of GET, dus die haal je gewoon elke keer op en verzend je ook, zo blijft alles netjes ingevult.

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan met de pagina opnieuw geladen worden. En dat was een complicatie die ik nog niet had verteld. Dus eigenlijk wil ik dat als er op de link/knop wordt gedrukt dat er een input veld tevoorschijn komt

Dit het liefst zoder een post te gebruiken

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Je zou het veld in een div kunnen zetten met als style="visibility:hidden". Vervolgens pas je dan de style van de div aan middels javascript zodat de div wel zichtbaar is zodra er op de link geklikt is

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu grpobeerd een radio button toe te voegen. Zodra deze wordt aangeklikt dmv de onchange de type van het veld te wijzigen. Dit kan elleen niet angezien ik een error krijg.

Could not get to the type property.

KAn dit misshcien anders?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Misschien zit er gewoon een error in je script? Maar waarom wil je de type wijzigen, het lijkt me dat je de style wil veranderen :?

DM!

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde van type hidden maken.

Met style ben ik niet bekend. Ga ik even uitzoeken

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 09:43

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Je zal dit niet met ASP kunnen bereiken, je zal zonder een post wel met javascript kunnen werken.. dan moet je wel bij de buren van /13 zijn...

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-05 22:20

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

Pagina: 1