Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
[rml][ WC] Het grote waterkoelingtopic deel XII[/rml]p.s.
Er zijn duizenden berichten gepost in diverse WC topics, geen enkel (niet dat ik ze allen gelezen heb, dat duurt maanden) gaf me de info die ik zocht.
Dan kun je de vraag dáár toch gewoon opnieuw stellen
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Maar door al die duizenden berichten (die niet iedereen met verstand van deze vraag leest), zal ik minder nuttige respons krijgen dan dat ik de vraag direct aan een ieder stel.
Mijn vraag gaat op tussen al het gepraat en geklets in dat topic.
Heel gezellig, maar minder nuttig dan gewenst.
Anders kan je elke WC gerelateerde vraag wel in dat topic onderbrengen.
Sterker nog, dan kan je voor elke categorie een aparte topic openen en ene ieder daarin laten posten.
[ Voor 5% gewijzigd door Tijgert op 27-02-2005 14:57 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
[sarcasme]Tijgert schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:56:
Ja, dat zou je wel denken... op het eerste gezicht.
Maar door al die duizenden berichten (die niet iedereen met verstand van deze vraag leest), zal ik minder nuttige respons krijgen dan dat ik de vraag direct aan een ieder stel.
Mijn vraag gaat op tussen al het gepraat en geklets in dat topic.
Heel gezellig, maar minder nuttig dan gewenst.
Anders kan je elke WC gerelateerde vraag wel in dat topic onderbrengen.
Sterker nog, dan kan je voor elke categorie een aparte topic openen en ene ieder daarin laten posten.
Ongeloofelijk he dat het echt de bedoeling is dat (bijna) alle wc gerelateerde vragen in dat topic gesteld worden. [/sarcasme]
Alleen vragen over bijvoorbeeld thermaltake aquarius setjes en Asetek producten hebben een eigen topic. Er zijn (relatief) veel mensen met waterkoeling dus een groot topic waar vragen in gesteld kunnen worden voorkomt versnippering van de kennis en honderden losse topics over 1 onderwerp. Net als bijvoorbeeld het barton mobile topic of het amd 64 overclock resultaten topic.
In het waterkoel topic zijn veel mensen actief die veel weten over waterkoeling en dus je vraag goed kunnen beantwoorden.
Verdund azijn (50% azijn en 50% water) kan je proberen.
Azijn als verdunt azijn niet werkt
Verwarmt azijn van 50 graden o.i.d. als puur azijn ook niet werkt.
Chloor zou ik niet gebruiken, in iedergeval niet in je slangen. Het is een bleek middel dus je slangen zouden er wit van uit kunnen slaan. Je radiator en koelblokken kunnen wat meer hebben (bij koelblokken met plexi bovenkant moet je ook oppassen met chloor). Ik heb geen waterkoeling maar dit soort vragen ben ik wel eerder tegen gekomen. En volgens mij was dit wat er door andere mensen aangeraden werd.
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Mijn koelblokken hebben idd een plexi bovenkant en mijn slangen zijn siliconen... dus geen chloor begrijp ik. Dan gooi ik er wel in ene keer verwarmd azijn door heen, burn the mofo clean!
Zelf ondervonden en je wil niet weten wat voor prut er na verloop van tijd uitkomt
Ik heb zelf een idee gehad om er een soort van polijst middel doorheen te laten lopen voor een tijd. Alles wordt langzaam schoon geschuurt. Tenminste dat is mijn idee erover. Ik weet niet of mensen hier andere ideeen/ervaring over/mee hebben.
[ Voor 30% gewijzigd door Steefph op 27-02-2005 17:14 ]
Alles is terug te redeneren naar 4
Dan moet het toch wel kunnen?
Ik heb op GoT gevonden dat koper tegen alles kan behalve Koningswater en zoutzuur... toch?
Wel je setup gewoon goed schoonspoelen hierna zodat er geen azijn overblijft
Overigens had je dit ook gewoon met de search kunnen vinden vandaar dat deze op slot gaat
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Dit topic is gesloten.
![]()