Ik draai nu al enige maanden met een omgesoldeerde Ultra66 naar Fasttrack66.
Dit werkt naar wens tot een week terug.
Sindsdien bij het rebooten gaat W2k spontaan melden dat hij scandisk (chkdsk) gaat uivoeren op een schijf omdat deze niet meer consistend zou zijn.
En dan komt i van allerlei invald descriptors tegen en nog wel meer bende.
Na het een en ander te hebben gedaan, lijkt het er op dat mijn FAT (File Alocation Table) tijdens het afsluiten verneukt raakt.
Dit kan ik dus niet meer volgen en wordt er inmiddels doodziek van :(
config:
P3 800E, 256MB pc100, Fasttrack66, ibm 34gxp 2*20G, Asus p3v4x (1005),G400, sb live, Miro PCtvpro, IDE zipdrive, Plex 12/10/32A, pioneer 10/40 DVD.
Een maat van me had laats ook al zoiet maar zijn Maxtor schijven gingen toen tike tike tik doen
, en mijn ibm's doen dat dus gelukkig niet.
Heeft iemand enig idee of herkend het probleem, bij promise kan je ook al weinig vinden
. o ja ik draai de laatste bios op de fasttrack en in windows de laatste driver.
Dit werkt naar wens tot een week terug.
Sindsdien bij het rebooten gaat W2k spontaan melden dat hij scandisk (chkdsk) gaat uivoeren op een schijf omdat deze niet meer consistend zou zijn.
En dan komt i van allerlei invald descriptors tegen en nog wel meer bende.
Na het een en ander te hebben gedaan, lijkt het er op dat mijn FAT (File Alocation Table) tijdens het afsluiten verneukt raakt.
Dit kan ik dus niet meer volgen en wordt er inmiddels doodziek van :(
config:
P3 800E, 256MB pc100, Fasttrack66, ibm 34gxp 2*20G, Asus p3v4x (1005),G400, sb live, Miro PCtvpro, IDE zipdrive, Plex 12/10/32A, pioneer 10/40 DVD.
Een maat van me had laats ook al zoiet maar zijn Maxtor schijven gingen toen tike tike tik doen
Heeft iemand enig idee of herkend het probleem, bij promise kan je ook al weinig vinden
May the Force be with You instead of Bill