Toon posts:

Prullebak naam is weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een verse instal van windows was ik druk bezig om alle proggie's er weer op te zetten

Bij Norton anti virus zet ik de protected files altijd uit dus ik druk op eigenschappen van de prullenbak en zet alles uit
Nu heb ik per ongeluk de naam van de prullenbak ook verwijderd (hoe vraag me niet!)
Zag dit en drukte weer op eigenschappen van de prullenbak maar er gebeurde niks, ik kom er niet meer in !!!

Ook als ik probeer om er een naam neer te zetten met 2 drukjes van de linker muis knop hoor ik een windows toon dus dit mag ook al niet ( de rest van de icoontjes op het bureaublad hebben dit probleem niet, deze kan ik rustig aanpassen)

Opzich niet een werelds probleem, maar ik wil dit toch weer goed hebben, moet er toch normaal in eigenschappen kunnen komen!!!

Heb gezocht met Google en ook hier op GOT maar kon dit probleem niet vinden

Ik draai WindowsXP met Sp2

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 13:44 ]

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Via het register is het ook mogelijk om de naam van de prullenbak te veranderen.
Als je even zoekt met google vind je genoeg pagina's welke je verder kunnen helpen.
TweakXP is zo'n site waar het helder wordt uitgelegd. Suc6 ermee :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verder - probeer eens op 'F2' te drukken als de prullenbak highlighted is? :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Bureaublad/Rechter muisknop/Eigenschappen/Bureaublad/Bureaublad aanpassen/Standaardinstellingen herstellen.

ARME AOW’er