Ik gebruik al jaren bsplayer om mijn xvid.divx films op de tv te kijken in de woonkamer via tv-out (win XP)
maar sinds een paar maanden crasht bsplayer op willekeurige tijdstippen tijdens het afspelen van films. soms crasht ie na 5 min. soms pas na 2 uur en soms helemaal niet.
Ik kijk altijd films met ondertitels (srt files)
Ik heb alles al geprobeerd. bsplayer opnieuw geinstalleerd (verschillende versies) en
ook xvid en divx (los) opnieuw geinstalleerd, maar het help allemaal niks
ik ben ten einde raad en moet dus maar zoek voor een alternatief. Vobsub i.c.m. mediaplayer vind ik niet fantastisch, omdat ik dan moeilijk moet gaan doen met overlay instellingen in mijn tv-out tabblad in xp. mijn eisen voor een player voor de op de TV in de woonkamer:
- het beeld moet groter gemaakt kunnen worden (zoomen zodat ik iets kleinere zwarte balken onder en boven heb)
- het moet ondertitels zonder gezeik van overlay goed kunnen afspelen op de tv
- de ondertitels lettertype en positie moeten ook ingesteld kunnen worden (het liefst altijd in de zwarte balk onder en NIET over de film zelf)
iemand?
maar sinds een paar maanden crasht bsplayer op willekeurige tijdstippen tijdens het afspelen van films. soms crasht ie na 5 min. soms pas na 2 uur en soms helemaal niet.
Ik kijk altijd films met ondertitels (srt files)
Ik heb alles al geprobeerd. bsplayer opnieuw geinstalleerd (verschillende versies) en
ook xvid en divx (los) opnieuw geinstalleerd, maar het help allemaal niks
- het beeld moet groter gemaakt kunnen worden (zoomen zodat ik iets kleinere zwarte balken onder en boven heb)
- het moet ondertitels zonder gezeik van overlay goed kunnen afspelen op de tv
- de ondertitels lettertype en positie moeten ook ingesteld kunnen worden (het liefst altijd in de zwarte balk onder en NIET over de film zelf)
iemand?
[ Voor 5% gewijzigd door jos_zwa op 27-02-2005 13:34 ]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR