[CDRwin]Branden niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Versie 3.9k, en ik laad een cue-sheet in (dat gaat goed) en klik dan op record disc, dan krijg ik deze melding:
Error: 'Start DAO Recording' command failed on device 3:1:0
Disc type is not supported

Ook als ik Table of Contents wil uitlezen, en kies dan voor mijn dvd/cd-writer, dan krijg ik deze foutmelding:
Error 'Read TOC' command failed on device 3:1:0
Unexpected ASPI error (04h 00h 00h)

Ik heb al gezocht op de website en in de help, maar kan niet direct iets vinden wat me verder helpt, lijkt erop dat hij me lege cd's niet ondersteund ofzo (maar heb er al verschillende geprobeerd). Iemand misschien nog een idee........

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

meest recente of uberhaupt wel ASPI drivers geinstalled ?

[ Voor 55% gewijzigd door under-world op 27-02-2005 13:27 ]

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ook de firmware van je brander updaten kan wonderen verrichten. :)

Verwijderd

Probeer het eens met dvddecryptor ,had nl dezelfde foutmelding in cdrwin ,en daarmee lukte het wel.

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:29:
Probeer het eens met dvddecryptor ,had nl dezelfde foutmelding in cdrwin ,en daarmee lukte het wel.
probeer een audio cd te branden, gaat dat dan met dvddecryptor (ken het programma niet)?

• under-world

under-world

ooh-la dots

Je hebt geen Nero tot je beschikking? Met het o zo handige Nero infotool kun je namelijk controleren of Nero + systemASPI goed is geinstalled. Aangezien de melding refereert naar een aspi-fout zou ik het daarin zoeken....

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
under-world schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:36:
Je hebt geen Nero tot je beschikking? Met het o zo handige Nero infotool kun je namelijk controleren of Nero + systemASPI goed is geinstalled. Aangezien de melding refereert naar een aspi-fout zou ik het daarin zoeken....
Heb ik ook gedaan, alles functioneert goed volgens nero... Ik heb nu ook de laatste nieuw firmware van lite-on erop gezet en ook de laatste nieuwe aspi drivers. Helaas krijg ik nog altijd de foutmelding als ik me cue-sheet bijv. wil branden :(

• under-world

under-world

ooh-la dots

Minder idd. Is het .cue afhankelijk of is het bij elke cue in combinatie met CdRwin ? Geeft Nero dezelfde melding btw als je vanuit nero dezelfde cue wilt fikken ?

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
hij geeft het inderdaad gewoon bij alle cue's aan, ik snap er niks van, met alcohol 120% lukken 7 van de 10 cue's wel, maar wilde nu een cd branden die super goed is en waar ik al een tijd naar heb gezocht... maar die wilt met alcohol niet en met nero ook niet en nu ook al met cdrwin niet. denk sowieso dat cdrwin niet goed werkt niet, want ik krijg er niks mee gefikt, alleen maar die bovenste foutmelding (van de eerste post) krijg ik te zien als ik record disc doe!
Pagina: 1