Ik wou dus en brander kopen en mijn ogen vielen op de creative branders. Maar nu wou ik ff weten of creative nog een beetje goed merk is, want je hoort hier alleen maar plextor dit en plextor dat.......
nah ik heb zelf een creative en moet eerlijk zeggen dat als ik er nu een zou kopen dat het een plextor zou worden, mijn creative 4/4/24 brand alleen nog maar audio en geen data meer, opzich al een probleem maar daar ben ik nog mee bezig misschien dat iemand hier wat van weet
Volgens mij is die Creative hetzelfde als de Plextor. Echter bij de Creative zit meer onzin, daardoor is hij nog duurder dan de Plex volgens mij. Ik bedoel Nero 5.0 bij een brander is leuk, maar ja $$.
Dus kwa brander is ie wel goed, maar voor dat geld zou ik het niet doen.
Hetzelfde als plextor......:? dat zal mooi zijn, alleen ik wou deze kopen in plaats van een plextor omdat ik geen 12/10/32 hoef te hebben. Ik vind 8/4/32 genoeg en die was 339 piek (creative). Plextor ken ik nergens vinden in 8/4/32
hep een 4*4*24 cd studio, werkt perfect, alleen niet met cloneCD, Kweenie of die nieuwe dat beter doen, ga voor de Acer, iets duurder maar een 8mb buffer
Plextor is er in 8/4/32 hoor . En idd , de nieuwe Creative 12X burnproof en de 8X zijn Plextor kopies , EXACTE Plextor kopies . enkel is de Creative 500 BEF goekoper en heeft de Plextor fantastisch retail-garantie