Toon posts:

[XP] verkeerde koppeling MSN-passport aan XP-profiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb de search gebruikt, maar ik kan het niet oplossen. Het probleem is:

Er zijn 2 accounts op deze versie van Win XP Home edition SP2, beide hebben daaraan een eigen microsoft passport gekoppeld. Gebruiker A een non-microsoft-emailadress als passport; gebruiker B (ik dus, de secundaire gebruiker) een hotmailadres als passport.

Sinds ik een keer heb ingelogd in msn messenger met mijn eigen hotmailadres terwijl het XP-profiel van mijn vriendin (gebruiker A dus) was ingeschakeld, staat in het overzicht van XP-profielen het aantal ongelezen e-mails van mijn hotmail onder haar icoontje.

Zij gebruikt trillian; ik msn messenger. In MSN messenger staat niet ingesteld dat het programma automatisch opstart bij het opstarten van windows; sterker nog, het account van mijn vriendin staat ook bij msn messenger als standaard account (met 1 druk op "aanmelden" wordt zij ingelogd; ik moet 'aanmelden met ander account' aanklikken om in te loggen). Ook wanneer ik uitlog in msn messenger, ik inlog met haar account in msn messenger en dan van XP-gebruiker wil switchen, staat het aantal ongelezen e-mails van mijn account bij haar XP-profiel.

Rara hoe kan dat?

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Geen idee, maar met Tweak UI van de PowerToys voor XP kun je de melding van het aantal 'ongelezen' emailberichten bij het inlogscherm uitzetten...

Verwijderd

Topicstarter
misbehavingman schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:55:
Geen idee, maar met Tweak UI van de PowerToys voor XP kun je de melding van het aantal 'ongelezen' emailberichten bij het inlogscherm uitzetten...
Aha. Nou, dat zal in elk geval een effectief symptoombestrijdingsmiddel zijn. Bedankt, ga ik ff proberen.
/edit: gelukt :)
Maar als iemand de daadwerkelijke oorzaak + bijbehorende oplossing weet, ben ik een en al oor!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 12:10 ]