wappen via de pc

Pagina: 1
Acties:

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:23
Hallo tweakers,
Ik heb een nokia 6230 (GPRS, bluetooth, infrared). Ik maak verbinding met mijn pc via een bluetooth connectie. Nu vroeg ik mij af of ik een soort 'wap gateway' op mijn computer kon instaleren, zodat ik kon wappen via mijn nokia over de internet connectie van mijn pc (via de bluetooth verbinding dan) zodat ik eig gewoon volledig gratis kan wappen, want ik woon in België en alleen een verbinding maken met de wapdienst kost mij al €0.5, verbindinstijdskosten er niet bijgerekend. Weet iemand of dit mogelijk is ?

Groetjes

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:06

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Ik weet niet precies waarom je dat zou willen, maar ik weet wel dat Opera al lang WAP sites ondersteunt, dus die kan ik gewoon surfen via mijn kabel accountje. Wellicht kun je Opera op je tel zetten en dan internettoegang via je pc regelen ofzo...

Hier stond een dode link.

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
Gebruik firefox, is ook wel handig daarvoor, hier kun je handmatig een wap proxy invullen

• silentkiller
daar gaat het dus niet om, ik kan heus al wel wappen via men pc, maar ik wil wappen met men GSM met de internet verbinding van mijn pc. Zodat ik bv met mijn gsm naar een wapsite wap, en daar rechtstreeks een midi ofzo op men telefoontje kan opslagen. Ik wil verbinding maken met men pc via bluetooth. Ik wil dus met men gsm wappen over de internet connectie, en niet gewoon met men pc wappen ...

• silentkiller
strandbal schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:56:
Ik weet niet precies waarom je dat zou willen, maar ik weet wel dat Opera al lang WAP sites ondersteunt, dus die kan ik gewoon surfen via mijn kabel accountje. Wellicht kun je Opera op je tel zetten en dan internettoegang via je pc regelen ofzo...
opera kan inderdaad op een gsm gezet worden, maar het probleem bij jou oplossing is dat die opera alleen werkt voor nokia's met symbianOS. Dit had ik zelf ook al gevonden maar het probleem bij de nokia 6230 is nu net dat deze geen symbian runt, mss iemand anders een programma ofzo ? of iemand die kan helpen ?