[Win XP Pro] Troubles met thumbs

Pagina: 1
Acties:

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Ik heb op een externe harde schijf mijn media geparkeerd en de folders in thumbnailview voorzien van een in die map opgeslagen thumb genaamd folder.jpg. Op die manier heeft elk mapje zijn eigen custom voorkant en dat ziet er an sich leuk uit.

Ware het niet dat er op de één of andere manier dingen misgaan. Als ik een folder open en vervolgens weer met de back knop uitga, heeft hij het plaatje op de folder vervangen door een willekeurige folder.jpg van een andere map. Ik heb overigens caching disabled en laat de plaatjes elke keer opnieuw laden. Ik werk dus niet met een thumbs.db.

Daarnaast wil windows niet voor mij onthouden, het lijkt willekeurig, of ik een map in detail of in thumbnail view wil zien. Als ik een map volledig goed ingesteld heb dan staat hij naar verloop van tijd weer in detail view, zonder dat ik dat aangepast heb of dat ik het vanuit een andere map voor alle mappen doe. Mij zijn ze kwijt :?

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
mmmm, niemand? Toch nog ff een subtiel kickje, om te kijken of er non-weekend volk misschien iets over kunnen zeggen. :)