Toon posts:

asus p5p800

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb een p5p800 mobo moet ik voor de sata schijven drivers installeren ,, wie kan dat mij vertellen en waar ik ze evt kan vinden,,, alvast bedank

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Hangt er helemeaal vanaf wat je wilt gaan doen.. oftewel..

Needdd.... moree..... inputtt...

:)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
FastBunny schreef op zondag 27 februari 2005 @ 10:40:
Hangt er helemeaal vanaf wat je wilt gaan doen.. oftewel..

Needdd.... moree..... inputtt...

:)
heb twee sata schijven ik vind niet dat hij echt lekker loop oa, led hd blijf vaak knipperen bij het overschakkelen naar een andere programma en veel geluid,,(lawaai) vind hem niet erg snel p4,3,0ghz 775 1024 geheugen maar ik wil weten of er drivers voor zijn ,,,ik denk dat het daar aan zou liggen !!!!!!!!

Verwijderd

al eens op de asus site gekeken?
Daar staan alle drivers voor je mobo!

Verwijderd

Niet echt snel kan aan meer dingen liggen. Games: in veel games is hij tot 20% trager dan een AMD proc die 1,2GHz trager loopt. Het zou kunnen dat de schijfen op PIO mode draaien, over het algemeen zijn er geen drivers nodig, maar probeer het eens met de Intel INF's.

Hoe staan de SATA schijfen? RAID0?

Lawaai komt niet door drivers, de boxed intel koeler ís lawaaiig.

Waarom zoveel comma's? Waarom geen hoofdletter voor elke zin?

Hoe staat je geheugen? Dual channel? Intel netburst CPU's worden ZO veel trager ZONDER dual channel.

Wat voor video kaart? Probeer je HalfLife 2 te doen op een GeForce MX4000 met details high? Dat trekt zelfs een Athlon 64 4000+ niet bij.

Overigens: welkom op GOT! Van elke tweaker wordt verwacht dat hij op z'n MINST Nederlands en Engels kan, en zelf weet waar hij drivers kan vinden en hoe hij Windows installeert.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 10:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik gedaan daar kan ik niet veel wijs uitworden,mij engels is ook niet zo best !!!!!
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 10:51:
al eens op de asus site gekeken?
Daar staan alle drivers voor je mobo!

Verwijderd

http://www.asus.com.tw/su...ModelName=P5P800&Type=All

onderste is de chipset driver, die moet je hebben voor je sata gebeuren (voor zover als je daar een driver voor nodig hebt)
ik zie trouwens wel een berg bios upgrades

Verwijderd

Topicstarter
ik speel geen games: lawaai komt van de schijven heb ze al omgeruild voor nieuwe .
moet ik dan iets in bios veranderen , geheugen staat op dual channel .
hoe stel ik ze in raido??
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 10:54:
Niet echt snel kan aan meer dingen liggen. Games: in veel games is hij tot 20% trager dan een AMD proc die 1,2GHz trager loopt. Het zou kunnen dat de schijfen op PIO mode draaien, over het algemeen zijn er geen drivers nodig, maar probeer het eens met de Intel INF's.

Hoe staan de SATA schijfen? RAID0?

Lawaai komt niet door drivers, de boxed intel koeler ís lawaaiig.

Waarom zoveel comma's? Waarom geen hoofdletter voor elke zin?

Hoe staat je geheugen? Dual channel? Intel netburst CPU's worden ZO veel trager ZONDER dual channel.

Wat voor video kaart? Probeer je HalfLife 2 te doen op een GeForce MX4000 met details high? Dat trekt zelfs een Athlon 64 4000+ niet bij.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 11:05 ]

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Je zou eraan kunnen denken om allereerst te leren omgaan met de leestekens, en ten tweede zou je ook zelf enige research kunnen doen naar hoe of wat.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Helaas lijkt het alsof je daar veel te snel doorheengeklikt bent, dus graag herlezen voor je nogmaals op GoT post...

- een topictitel hoort informatief te zijn. Wat is er met de P5P800?
- het helpt als je in het juiste subforum gaat kijken. SATA hoort in Opslagmedia & I/O Controllers
- voordat je op GoT post hoor je zelf op zoek te gaan naar informatie. Het kunnen lezen van een handleiding behoort tot de basis die we van iedere GoTter verwachten. Als Engels niet goed gaat heeft Asus ze ook gewoon in het Duits beschikbaar...
- als je dan overgaat tot een topic dien je volledig te zijn- wat voor algemene systeemspecs? Welk OS draai je? Welke driverversie gebruik je nu? Zonder die info kunnen we je niet eens helpen :o
- hoe dan ook hoor je je posts te verzorgen. Gebruik hoofdletters en volzinnen, gebruik leestekens zoals het hoort- dus niet meerdere keer achter elkaar een comma of uitroepteken.

Kortom, eerst zelf fatsoenlijk de moeite doen voor je ons gaat vragen moeite voor je te doen :)

[ Voor 9% gewijzigd door dion_b op 27-02-2005 12:15 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.