Toon posts:

MSI K7T PRO2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een MSI K7T pro2 aan te schaffen samen met een Duron 750. Is het mogelijk om met dit moederbord over te klokken dmv dipsswitches? En heb ik een 300 Watt kast nodig voor een Duron? Ik denk dat een ATX 250 Watt goed genoeg is. En hoever is een duron 750 overteklokken op een MSI K7T pro2??

Verwijderd

de multiplier kan je met een geunlockte cpu in de bios instellen.
als je een 250W voeding hebt, gewoon proberen. Over het algemeen moet dat wel voldoende zijn, dat verschild ook per merk/type. Als je veel overklokt, kan het wel te weinig zijn, maar voor 50 piek heb je al een 300W exemplaar. Da's ook de moeite niet :7

Verwijderd

ik heb 200 w en diverse coolers en zelfde mainboard dus ook msi k7t pro2 en loopt als een huis !!!!

heb er echt schik van !

amd 800@950 mhz !

succes met BOUWEn :)

Verwijderd

Ik heb hiero een 235Watt voeding (kom ik net achter :( ) maar dat is toch wel redelijk weinig. Vooral als je net zo als ik ff het een en ander wilt proberen met overklokken...
Ik heb er nu 5 fans in, maar ik begin nu toch wel wat "te weinig sap" problemen te krijgen.

Verwijderd

ik heb de msi pro 2a met 235 w voeding, standaard cooler effe instellen op de bios loopt stabiel op 1.65 v en 650 @950