Mijn broer woont in groningen en kan niet via @home internetten. Ligt het daar eruit, of zijn hier mensen die wel met @home surfen?
Bel met @home. Dan weet je misschien al meer.
ach laat maar..
Ze zullen wel niet zolaat open zijn
ach laat maar..
Ze zullen wel niet zolaat open zijn
[ Voor 44% gewijzigd door The_Greater op 27-02-2005 01:21 ]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
mja ik zou zeggen pak irc erbij, daar heb je meer kans. anyway: hier in zwolle werkt het prima (@home)
btw, misschien is slapen een optie ?
edit: ik herrinner me nu btw dat er een groot @home problemen topique is
[ Voor 22% gewijzigd door BasieP op 27-02-2005 01:37 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Tjah, dan moet hij even zoekenBasieP schreef op zondag 27 februari 2005 @ 01:36:
mja ik zou zeggen pak irc erbij, daar heb je meer kans. anyway: hier in zwolle werkt het prima (@home)
Het beroerde is dat ik nu eigenlijk dringend met het online moet zijn om iets te doen..BasieP schreef op zondag 27 februari 2005 @ 01:36:
Neems een kijkje op de site van @Home of er geen aangekondigde werkzaamheden zijn: http://www.home.nl/abonnee/meldingen/.
hoe zit je nu online dan????chielsen schreef op zondag 27 februari 2005 @ 02:12:
[...]
Het beroerde is dat ik nu eigenlijk dringend met het online moet zijn om iets te doen..
Via wanadoo adsl.. Ik heb geen @home..
Pagina: 1