Toon posts:

Draadloos netwerk niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren kan ik met mijn Centrino laptop niet meer draadloos internetten. Daarvoor was dat geen enkel probleem. Ook op een andere locatie zag mijn notebook geen netwerken meer. Dus denk ik dat het aan mijn notebook ligt. In mijn notebook staat onder 'hardware' dat alles ok is. Mbv het progje network stumbler heb ik overigens nog even gekeken of mijn AP niet defect is. Stumbler kan niet het AP vinden. Het zou dan wel erg toevallig zijn dat zowel mijn notebook als AP kapot is.

Heeft iemand een idee wat ik verder nog kan uitzoeken om te kijken waaraan het ligt en hoe dit verholpen kan worden?

Bij voorbaat dank

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Al op een ander gebied geprobeerd? Dus een plek waarvan je zeker weet dat er netwerken in de buurt zijn?

Ik moet lezen 8)7

Verwijder anders eens je wlan kaartje uit apparaatbeheer, na een reboot ziet ie em weer en installeert ie em opnieuw. Wil nogal eens helpen (een kennis van me heeft een vaio laptop, en daar komt dat soms ook voor).

[ Voor 55% gewijzigd door spone op 27-02-2005 00:02 ]

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er zojuist achter dat mijn vaio een onzichtbaar schuifknopje heeft om het netwerk uit te zetten en die stond op (jawel) ...off!

Gelukt dus nu. In ieder geval bedankt voor je reactie.
_/-\o_