PC Chips?

Pagina: 1
Acties:

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoi.

Ik heb een PC Chips mobo bestelt. Nou lees ik alleen maar dat die mobo's klote zijn.
Waarom?

Het heeft een onboard 100mbit NIC, modem, 32mb TNT en geluid. Hier komt dan een celly 633 en 128mb in. (Tis niet om over te clocken maar gewoon als internet/office pc

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Ge moet wel effe weten dat bij die PC Chips klucht het videogeheugen van uw RAM genomen wordt . Dus 128-32=96 MB System ram en tragere video

Verwijderd

Wie wil ook alles onboard:?.

• N8w8
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waarom?
Het antwoord:
Het heeft een onboard 100mbit NIC, modem, 32mb TNT en geluid.
Duidelijk? :)

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Omdat ze kwalitatief rammelen.
Omdat er subtiele verschillen tussen exemplaren uit dezelfde serie zijn, en owee als je de verkeerde BIOS erop zet.
Omdat een website, in het leven geroepen om eigenaren van deze borden te helpen, begint met meewarige geluiden over het feit dat je erin bent getrapt.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Verwijderd

Als je niet weet waarom, dan heeft het ook niet zoveel zin om de details van performance issues uit te leggen|:(. Geloof nou maar dat 'ie langzaam is.

Verwijderd

PCCHIPS Mobo's zijn klote, ik kan het weten want ik heb ze van dichtbij meegemaakt.
Maar als ie het doet :) dan is ie prima voor het gebruik van internet en office zoals je aangaf wat je ermee wilt doen.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat ie langzaam is dat boeit me niet.
Het gaat er om dat ie stabiel werkt.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
hij zal best wel eens een uurtje stabiel zijn, maar driver/bios/support updates etc. is een ramp, dus als ie niet stabiel is heb je pech. je neemt een gok, voor iets meer geld koop je zekerheid. Het wordt ook wel PCshit genoemd.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

gewoon rotzooi, heb in een computerzaak gewrkt en daar kwamen ze na 3a4 maanden terug (hij doet ut niet)
maar als je hem besteld hebt kan je er weinig aan doen, als je ervaring afwijkt van de algemene stemming hier hooren we het graag

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:16
Ik heb zelf ook zo'n PC-Chips mobo. Al meer dan een jaar lang, en ik hem op een paar kleine dingetjes na geen problemen. Het was toen een goedkoop ding (fl. 128,70 heb ik dr voor betaald, nieuw)

Catch a smile out there!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
mijn ervaring met pc chips is dat als ze het eenmaal doen dat ze nog best stabiel en redelijk snel zijn, maar zoals ik al zei, als ze het eenmaal doen. en kijk ook niet raar op als van de ene op de andere dag de hele zooi er mee kapt.

Verwijderd

nog een nadeel is dat als bv de modem kaput is, dat heel je pc weg moet voor reparaties.

pcShit heeft echt een slechte service!
Pagina: 1