Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Microsoft reporting services? Ik ben momenteel bezig om een plan op te zetten voor het maken van een rapportage en datamining tool en ik heb wel de ervaring met de nodige Oracle producten maar niet met windows omgevingen.... een MS-SQL server is wel bekend maar niet de reporting services welke je hier bij kan gebruiken..... Ik zou graag eens van mensen horen die hier mee werken en deze zaken hebben geinstalleerd en zaken mee hebben gebouwd wat hun ervaringen zijn.....
Dus als je er mee werkt geef eens je oordeel hierover... wat zijn de mooie dingen er aan en wat zijn de problemen waar je tegenaan bent gelopen... Verder natuurlijk ook graag de meningen van mensen die het ook hebben bekeken maar voor iets anders hebben gekozen.... Waarom heb je voor iets anders gekozen en wat is dat dan geworden?
Alvast dank voor de antwoorden,
Johan Louwers.
Dus als je er mee werkt geef eens je oordeel hierover... wat zijn de mooie dingen er aan en wat zijn de problemen waar je tegenaan bent gelopen... Verder natuurlijk ook graag de meningen van mensen die het ook hebben bekeken maar voor iets anders hebben gekozen.... Waarom heb je voor iets anders gekozen en wat is dat dan geworden?
Alvast dank voor de antwoorden,
Johan Louwers.